Результати моніторингу якості освіти закладу

З метою виявлення сформованості  у дошкільників   обсягу необхідної інформації, життєво важливих умінь і навичок, системи ціннісних ставлень до світу та самого себе відповідно вимог Базового компоненту дошкільної освіти  за підсумками 2017-2018 навчального року, наказу ДНЗ № 3 «Теремок» №112-од від 05.09.2018 року «Про організацію та проведення
моніторингу рівня розвитку дошкільників  в ДНЗ у 2017-2018 н. р.» та напередодні вступу до школи з 23.04.2018 року  по 20.05.2018 року у дошкільному закладі проведене моніторингове обстеження   дітей. Обстеження проводилося відповідно:

– за  методикою  кваліметричної моделі (вихованці  старших та логопедичних груп);

– за  методичним посібником «Моніторинг досягнень дітей дошкільного віку згідно з Базовим компонентом дошкільної освіти» рецензенти Н.В.Омельченко –голова правління Всеукраїнського об’єднання «Асоціація працівників дошкільної освіти», Т.І.Туркот – кандидат пед. наук, доцент кафедри теорії і методики дошкільного виховання та початквої освіти КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» (вихованці  груп раннього віку, молодших та  середніх груп);

– за розділами програми «Віконечко» (діти  спеціалізованої групи ).

В  обстеженні  приймали  участь  директор (завідувач)  ДНЗ   Литвиновська  В.Ю.,  вихователь – методист Зимовець Л.О., практичний психолог   Резник В.О., інструктора з фізкультури Личкун А.В.,  вихователі усіх вікових груп.

   Обстеження проводилося з використанням методів  та прийомів кваліметричної моделі, проведення бесід, вивчення результатів  діяльності дітей (малюнки, роботи з аплікації), нескладних експериментів (у вигляді доручень дитини, дидактичних ігор тощо), спостереження за дітьми.

У ході обстеження враховані  основні показники, що характеризують найістотніші сторони розвитку   дошкільників та повною мірою засвідчують повноту й цілісність їх розвитку – фізичного, психічного, соціального. Через проведення цілеспрямованої роботи складено загальне уявлення про те, наскільки діти оволоділи основними способами розумових дій,  як розвинуті у них  види діяльності, сформовані  базові якості, компетентність дітей  за  видами діяльності та освітніми лініями.

Обстежено  307 дітей. Із них:

– старшого дошкільного віку – 105 дітей (74 дитини йде до школи, 14 – залишається на другий рік в старших групах в ДНЗ, 6 – йдуть в логопедичну групу  і  9 – залишаються в логопедичних групах на повторний курс навчання);

– середнього дошкільного віку – 70 дитини;

– молодшого дошкільного віку – 73 дітей;

– раннього віку – 48 дітей;

– в  спеціалізованій групі – 11 дітей, із яких 3 дітей ідуть до школи.

Узагальнюючи результати  моніторингового обстеження  рівня  розвитку

дітей  в ДНЗ  можна зробити висновки:

Група Кіль-

кість дітей

 Високий рівень  Достатній рівень  Середній рівень Низький рівень
Кіл-сть дітей % Кіл-сть дітей

 

% Кіль-кість дітей % Кіл- сть дітей  %
Старша група А 22 16  73% 5 23% 1 4%
Старша група Б 24 13  54% 8 33% 3  13%
Старша група В 24     13  55% 7 29% 4 16%
Логопедична група А 17 12 70% 5 30%  –
Логопедична група Б 18 9 50% 8 44% 1 6%

 

 СПЕЦІАЛІЗОВАНА ГРУПА «МЕТЕЛИКИ» ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ

ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ

Розділи програми Рівні розвитку
Високий Достатній Низький Критичний
Рідна природа 3 дітей -27% 5 дітей -46% 3 дітей -27%
Гра 8 дітей -72% 2 дітей -18 % 1дитина – 10%
Образотворча діяльність 2 дітей -19% 4 дітей -36% 5 дітей -45%
Праця 3 дітей – 28% 4 дітей -36% 4дітей – 36%

 

Розділи програми Рівні розвитку
Високий Достатній Низький Критичний
 Мова і мовлення 6 дітей -54% 4 дітей -36% 1 дитина -10%
Конструювання 9 дітей -80% 1 дитина –

10 %

1дитина – 10%
 Математика 5 дітей -45% 5 дітей -45% 1 дитина -10%
Дитина і навколишній світ 7 дітей – 63% 3 дітей -27% 1дитина – 10%

  

ГРУПИ ДЛЯ ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ А, Б, В.

Група Кіль

кість обстеже-

них дітей

Освітні лінії
Особистість дитини Дитина в соціумі Дитина у природному довкіллі Гра дитини
В Д С В Д  С В Д С В Д С
Середня гр. А  

 

21

 

36%

7діт

 

57%12д.

 

7%

2д.

 

67%

14д

 

28%

6діт

 

5%

1дит

 

51%

11д.

48%

10д.

1%

1дит

58%

13д.

42%

8діт

Середня гр. Б  

24

25%

6діт

54%

13д.

21%

5діт

27%

6діт

51%

13д.

21%5діт 45%

11д.

43%

10д.

12%3діт 26%6 діт 74%

18д.

 –
Середня гр. В  

25

13%

4дит

60%

15д.

27%6д. 15%

5д.

48%12д. 37%8д. 12%

3д.

60%

15д.

28%

7діт

15%

4дит

63%

16д.

22%-

5д.

 

ГРУПИ ДЛЯ ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ А, Б, В

Група Загаль

на

к-сть обстежених

дітей

Освітні лінії
 Дитина у світі культури Дитина в сенсорно-пізнав. просторі  Мовлення дитини
В Д С В Д  С Н В Д С Н
Середня гр. А  

21

 32%

7дітей

60%-

13 діт.

8%- 

1дит

33%- 7 діт.

 

54%

11діт

 

13%

3 діт

23%

5 діт

58%

12д.

19%4дит
Середня гр. Б  

24

28%-

7 діт.

57%-

14 діт

15%

3 діт

47%-

12 діт

37%9 діт 16%

3 діт

27%

6 діт

43%

10 д.

29%

7 діт

1%

1 д.

Середня гр. В  

25

17%

4 діт

56%115 діт. 27%

6 діт

21%

5 діт.

52%

14 д.

25%

5діт.

2%

1 д.

9%

2 д.

57%

14 д.

30%

7 діт

4%

1 д.

 

 ГРУПИ ДЛЯ ДІТЕЙ  МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ А, Б, В.

Група Кіль

кість обс

тежених діт.

Освітні лінії
Особистість дитини Дитина в соціумі Дитина у природному довкіллі Гра дитини
В Д С В Д С Н В Д С В Д С Н
Молод

ша гр.А

 

 

 

24

35%

8 діт

45%

11 д.

20%

5 діт

27%

6 д.

51%

13д

15%

3 д.

 

7%

-1

 

19%

5 д.

 

49%

 12 д

 

32%

7 д.

 

29%

7 д

 

54%

13 д

 

13%

3 д.

 

4%

1 д

Молод

ша гр. Б

 

 

24

72%

– 16 діт

26%

7 діт

2%

-1дит

 

74%

-17 діт.

23%

-5 діт.

2%

-1дит

1%

-1

34%

-8 діт

55%

-13 діт.

11%

-3 дит.

46%

-11 діт

45%

-10 діт.

8%

-2 діт.

1%

-1

Молод

ша гр. В

 

25

32%

8 діт

41%

-10 діт.

27%

-8 д.

27%

-8д.

55%

-13

діт

18%

-4діт

12%

-3 д

55%

-13 діт.

28%

-7 діт

39%

-9 діт.

40%

10 діт

20%

-5 діт

1%

-1

 

ГРУПИ ДЛЯ ДІТЕЙ  МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ А, Б, В.

Група Загаль

на

к-сть обстежених

дітей

Освітні лінії
 Дитина у світі культури Дитина в сенсорно-пізнав. просторі  Мовлення дитини
В Д С В Д  С Н В Д С Н
 Молодша  гр. А 24  14%-

4дит.

47%-

11діт.

39%

9 діт

25%-

6 діт.

 

52%13д.

 

16%

4дит

7%

2 д.

18%

5 діт

46%

11 д.

26%

6 діт

10%-

2д.

 Молодша гр. Б 24 81%-

19діт.

16%-

4 дит.

3%-

1дит

49%-

12діт.

8%-

2дит

39%

9 діт

4%1д. 70%

17д.

13%

3діт

17%

4дит

 –
Молодша

гр. В

25 10%

5діт.

56%

13 діт

34%

7 діт

61%

15діт.

35%

8діт.

4%-

1дит

2%

1д.

26%

7діт.

38%

9діт.

34%

8діт

2%

1д.

 

За результатами проведеного моніторингу рівня розвитку дошкільників у дошкільному закладі на кінець 2017-2018 н.р.  серед старших груп найкращі показники мають вихованці старшої групи А та логопедичної   групи А, в яких 70% дітей мають високий рівень розвитку. Низького рівня розвитку дітей в жодній старшій групі   немає, тобто вихованці старших груп 100% готові до навчання в школі.

В середніх групах найкращі показники мають вихованці середньої групи А, низького рівня розвитку у дітей  в цій групі немає. Вихователям середньої групи В необхідно провести індивідуальну роботу з дітьми, які мають низький рівень розвитку  з освітньої лінії «Мовлення дитини» (1 дитина), «Дитина в сенсорно-пізнавальному розвитку» (1 дитина) та «Гра дітей» (5 дітей).

Найкращі показники обстеження дітей на кінець 2017-2018 н.р. показали вихованці молодшої групи Б. В молодшій групі А показники найнижчі.

В спеціалізованій групі  беручи до уваги показник сформованості базових якостей та компетентності у дітей відповідно розділів програми «Віконечко» мають високий рівень розвитку 45%, достатній рівень -45%.

Низький рівень має дитина, яка  має вади у розвитку  за зазначеними діагнозами  лікарів.