Дистанційне навчання. Група раннього віку “Малятко” Вихователі: Білоброва Ю.О., Сердюк О.О.

9.06.2020. ВІВТОРОК
ЗАНЯТТЯ: Мовлення дитини
ТЕМА:” Лялька захворіла”

МЕТА: Розвивати мовлення малят; закріплювати знання дітей про те, що ліки — не іграшка, що багато хвороб можна лікувати за допомогою вітамінів, які містяться в овочах і фруктах; виховувати у дітей бажання піклуватися про ляльок, виявляти співчуття до хворих; уміння надавати їм допомогу, бути доброзичливими одне до одного.
ХІД:
Звертаємо увагу дитини на те, що одна з ляльок не грається, а лежить на ліжку.
– А чому не грається лялька Оля? У неї температура, горять щічки. Вона захворіла. Як же так могло статися? Лялька Оля з’їла морозиво, і у неї заболіло горло. Вона дістала з аптечки таблетки і хотіла лікуватися.                                                                                                                             – Чи можна таблетки брати без дорослих? (Ні)                                                                                         – Що ж тепер робити?
Дітина пропонує викликати лікаря.
— Добре, я зараз зателефоную до лікаря і попрошу про допомогу. А поки лікар їде, покладемо ляльку в ліжко, а я розповім , що таке таблетки.
Розповідь про таблетки.


— Люди дуже часто хворіють. В одних болить голова, у інших руки чи ноги. А від чого може захворіти людина.) Коли хто-небудь захворіє, його обов’язково потрібно лікувати. До хворого запрошують лікаря. Лікар оглядає хворого. Призначає йому таблетки. Таблетки можна пити дітям тільки тоді, коли їх дають дорослі. Вони стежать за тим, щоб усе було так, як сказав лікар.
Приходить лікар, оглядає ляльку, запитує , що сталося. Вимірює ляльці температуру. Призначає ліки.
Лікар. Ліки — це не іграшки і не цукерки. Таблетки в руки можна брати тільки дорослим. Але я хочу розповісти, що можна використовувати замість таблеток як ліки.                        Загадки.
• Жовтий, ароматний, кислий,                                                                                                                          А на смак приємний,                                                                                                                                         До чаю дуже гарний він, називається… (лимон).


• Зверху кіска, знизу спис.                                                                                                                               Що за овоч в мене ріс? (Морква.)


• Хто її роздягає, той сльози проливає. (Цибуля.)


• Кругле та рум’яне,                                                                                                                                Ароматне та гладке                                                                                                                                          На дереві росте. (Яблуко.)


Лікар дістає із кошика овочі та фрукти.


Лікар. У цих овочах і фруктах є багато вітамінів, і тому вони дуже корисні для дітей і дорослих. Але я хочу розкрити вам маленьку таємницю.
Овочі та фрукти бувають корисними тільки тоді, коли їх помили перед вживанням.
Дидактична гра «Відгадай на смак»
Мета: вчити дітей розрізняти овочі і фрукти за смаком; виховувати увагу.
Матеріал: яблуко, груша, цибуля, морква, лимон, огірок, помідор. Якщо дитина правильно називає овочі або фрукти, всі діти плещуть у долоні.
Підсумок

05.06.2020р. П’ятниця                                                                                                                             Заняття: «Світ культури.Малювання»
Тема: Намисто для лисички                                                                                                           Мета: розвивати дрібну моторику рук, мовленнєву активність, увагу, закріпити назви кольорів, поняття «один-багато», вміння малювати пальчиками, вмочуючи їх у фарбу                                                       Хід заняття:

03.06.2020 Середа
Заняття Дитина в соціумі
Тема: «Ми помічники»
Мета: Формувати вміння та бажання допомагати та слідкувати за чистотою в домі,розвивати самостійність,навички самообслуговування,виховувати охайність.
Хід заняття
Д/гра «Як я допомагаю?»

Д/гра «Оціни вчинок»

02.06.2020 Вівторок
Заняття: «Мовлення дитини»
Тема: Читання казки «Лисичка і журавель»
Мета: розвивати логічне мислення, уважність, спостережливість;виховувати прагнення до добра і справедливості.
Хід заняття:
Читання казки “Лисиця та журавель”

Подружилася лисиця з журавлем і кличе його до себе в гості: «Приходь, куме, приходь, дорогий! От уже як тебе пригощу!» Прийшов журавель на званий обід, а лисиця наварила каші, розмазала по тарілці і пригощає журавля: «Їж, куме, їж, голубчику! Сама готувала». Журавель хлоп-хлоп носом по тарілці! Стукав-стукав – нічого не вхопив. А лисиця лиже собі так лиже кашу, так всю сама і з’їла. З’їла лисиця кашу і каже: «Ну вибачай, куме, більше пригощати нічим». «Спасибі, кума, і на цьому, – відповідає журавель, – приходь завтра до мене». На другий день приходить лисиця до журавлю, а журавель наробив окрошки в високому глечику з вузькою шийкою і пригощає: «Їж, кумушка, їж, мила! Право, більше пригощати нічим ». Крутиться лисиця навколо глечика: і так зайде, і сяк, і лизне-то глечик, і понюхає – все нічого не дістане. А журавель стоїть на своїх високих ногах та довгим носом з глечика окрошку тягає: клював так клював, поки все з’їв. «Ну, вибачай, кумушка, більше пригощати нічим». Прийшла лисиця додому піймавши облизня. На цьому у них з журавлем і дружба скінчилася.

Бесіда за казкою:
-Хто дружив в цій казці?
-Хто перший запропонував пригостити один  одного?
-Що приготувала лисиця?
-Як журавель намагався щось з’їсти?
-Чим журавель пригощав лисичку ?
-Куди помістив журавель окрошку?                                                                                                                              -Чим скінчилась казка?                                                                                                                               Фізкультхвилинка
Прилетіли журавлі, (діти ходять по килимку, високо піднімаючи ноги)                                                               То великі, то малі, (присідання)                                                                                                                                           Сіли вони на люлі, та й співають: «Трі-рі-рі».                                                                                                                    А лисиця не зіває, (ходьба навшпиньки)                                                                                                                         Журавлів вона чекає (присідання)                                                                                                                                          Хоче їх вона спіймати, (розведення рук на боки)                                                                                                           Щоб кумою усім стати.                                                                                                                                               Дидактична гра ” Лисичка з геометричних фігур”

Дидактична гра “Знайди лисичку”

1.06.2020 ПОНЕДІЛОК
ЗАНЯТТЯ: ДИТИНА У ПРИРОДНОМУ ДОВКІЛЛІ

ТЕМА: КОРИСНА ЇЖА -ФРУКТИ І ОВОЧІ

МЕТА: Розширювати та поглиблювати знання дітей про користь овочів та фруктів для здоров’я людей. Формувати розуміння значення вітамінів для здоров’я та росту дитини. Закріпити вміння відрізняти корисну їжу від шкідливої. Виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я.
ХІД:

– Чи знаєте ви, що значить бути здоровим?. (Справді, це коли не хворієш, ростеш,коли гарний настрій, коли можна гратись на вулиці. )                                                                                                                                              – Щоб бути здоровими і сильними, боротися з мікробами і не піддаватися хворобам, треба їсти вітаміни. Вітаміни як солдати охороняють наш організм від злих шкідливих мікробів і різних хвороб.                         -Чи знаєте ви, де живуть вітаміни?(в овочах, фруктах)

 

ЗАГАДКИ:

Той, хто їсть його, той знає                                                                                                                                                      –Всіх мікробів він вбиває.                                                                                                                                                  Овоч цей корисний дуже,                                                                                                                                                      Та від нього сліз калюжа.(Цибуля)

З мене листя обдирають,                                                                                                                                                       Мене квасять, в борщ кидають,                                                                                                                                               В пирогах мене печуть                                                                                                                                                                І в салат мене січуть!(Капуста)

Борщ із нього варить ненька,                                                                                                                                                   В нього шкурочка тоненька,                                                                                                                                               Солодкуватий він на смак,                                                                                                                                              Фіолетовий _ _ _ _ _.(Буряк)

Соковите, червоненьке,                                                                                                                                                Круглобоке, солоденьке.(Яблуко)                                                                                                                                  Сонечко маленьке,                                                                                                                                                                       Кисло –солоденьке.                                                                                                                                                                    На частинки поділю                                                                                                                                                                   Своїх друзів пригощу.(Апельсин)                                                                                                                                        Цього фрукту по шматку                                                                                                                                                             В чай добавлю для смаку.                                                                                                                                            Запашистий та кисленький,                                                                                                                                                   Наче сонечко жовтенький.(Лимон)
ДИДАКТИЧНА ГРА “КОРИСНІ ТА ШКІДЛИВІ ПРОДУКТИ”

ДИДАКТИЧНА ГРА “ЗБЕРИ ВРОЖАЙ”

 

Дидактичні ігри та посібники для дитячого саду своїми руками ...

 

29.05.2020     П’ятниця

Заняття: Дитина в природньому довкіллі+художня література

Тема: «Родина мурашина»

Мета: ознайомити малят з мурахами як представниками комах, формувати у дітей уявлення про особливості зовнішнього вигляду, вдачі мурах, середовище їх мешкання тощо; розвивати мовлення, образне мислення, творчу уяву; закріпити поняття «жива істота», виховувати пізнавальний інтерес та дбайливе ставлення до об’єктів живої природи.

Хід:

Загадка

На узліссі бачу пень –

Повен пень черешень.

В ньому безліч трударів

Роблять хати без дворів.

Це не вулик, це не пташник,

Це житло мурах – …(мурашник).

Мурашник: пристрій, етапи побудови, фото. Мурашник зсередини ...

Запитання:                                                                                                                                                                                                    – Чи доводилося вам бачити мурашник?                                                                                                                   – Хто мешкає в ньому?                                                                                                                                                     – Скільки мурашок живе в одному мурашнику?( багато )                                                                                      Які вони? (Маленькі, чорні або коричне                                                                                                                     – А мурашник який, маленький? (Ні, великий, високий) І всі мурахи живуть разом.                                        – Хто ж маленьким мурашкам збудував такий великий дім? (Мурашки самі збудували собі житло)

– Ми вже знаємо комах, які живуть дружною родиною, зранку до ночі збираючи медок. Хто це? (Бджоли)

– Що вміють робити бджоли, як вони пересуваються? (Літають, іноді повзають)

– А мурашки вміють літати? (Ні)

– Чому вони не літають, чого немає у мурашок? (Крилець) Тому мурашки бігають, повзають. А споруджуючи своє житло, мурашки, мов справжні вантажники, підіймають і носять бадилини, що набагато більші і важчі за них самих.

Читання вірша Л. Костенко «Мурашки думають про зиму»

Презентация на тему: "Доброго ранку травам росистим, Доброго ранку ...

Запитання:

– Про кого розповідається у віршику?

– Що знайшов мурашка?

– Що намагався мурашка зробити з бадилинкою

– Чому він сам не впорався з нею?

– Хто допоміг мурашці перенести вантаж?

Бесіда про мурашок

Муравей (описание для детей) | ДоклаДики

– Що є у мурашки? (Голівка, лапки, тулуб, вусики)

– Навесні та влітку мурашки… Що роблять? (Працюють, повзають, будують своє житло)

– А взимку, коли мороз і холод, мурашки, як і решта комах… Що роблять?(Сплять у своєму будиночку)

– Чи можна турбувати мурашок, руйнувати їхнє житло? (Ні)                                                                              – Мурашки – також живі істоти, і їх, як і всю природу, ми повинні оберігати.

28.05.2020    Четвер

Заняття: Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

Конструювання на тему: «Квітка»

Мета: вчити будувати квітку за прикладом дорослого, передавати особливості предмета за допомогою конструктора лего; збагачувати практичний досвід у процесі конструювання; розвивати самостійність дрібну моторику; закріпити кольори.

Пригадати з чого складається квітка(стебло, листочки, пелюстки, серединка). Обговорити, якого кольору потрібен матеріал.

Конспект занятия по Лего-конструированию «Весенние цветы» (старшая ...Выращиваем" цветочки из кубиков лего дупло - Развивающие игры ...

Після конструювання ваші пальчики стомилися, тому треба зробити пальчикову гімнастику:

 Виросла висока вкітка на галявині ,                                                                                                                            ( Ручки у  дітей підняті вгору )

Ранком весняним розкрила пелюстки.                                                                                                                                    ( Долоньки розкрили )

Всім пелюсткам красу і харчування                                                                                                                                         ( Дітки ворушать пальчиками )

Дружньо дають під землею корінці.                                                                                                                                          ( Ручки опустили вниз і поворушили пальчиками ).

27.05.2020. СЕРЕДА

ЗАНЯТТЯ: СВІТ КУЛЬТУРИ. МАЛЮВАННЯ

ТЕМА: “КУЛЬБАБКИ”

МЕТА: поглиблювати знання дітей про навколишній світ природи, зокрема весняні квіти – кульбаби; вчити дітей малювати кульбабки нетрадиційною технікою малювання (за допомогою коктельних трубочок); розвивати творчі здібності; закріплювати назви кольорів – зелений, жовтий; сприяти розвитку самостійності, охайності, зосередженості; виховувати бережливе ставлення до природи.

ХІД:

На галявинку піду

Та кульбабки там знайду –

Ніби сонечка малі

Посідали на землі

Корінь кульбаби ефективний у боротьбі з раковими клітинами

Відеозаняття:

https://www.youtube.com/watch?v=cxW8ZOriDZg

26.05.2020 ВІВТОРОК

ЗАНЯТТЯ: МОВЛЕННЯ ДИТИНИ

ТЕМА: “МЕТЕЛИК ЛЕГКОКРИЛИЙ”

МЕТА: продовжувати знайомство дітей зі світом комах, розширити уявлення про метелика як представника цього світу (частини тіла, особливості поведінки і т.д.); розвивати пізнавальний інтерес до живої природи, виховувати естетичні почуття та бережливе ставлення до неї; навчати малят розуміти зміст віршованих творів та розучувати їх з допомогою дорослого напам’ять.

Що за диво в лузі, діти?

Пурхають барвисті квіти!

Спритно крильцями махають,

І пустують, і літають.

Здогадались, діточки,

Що воно за квіточки? (Метелики)

Метелик - опис, види, чим харчується, де мешкає, фото

– Чи справді метелики схожі на квіти? Які вони? (Гарні, яскраві, барвисті)

– Що є в метеликів? Які частини тіла?( Голівка, ніжки, тулуб, вусики, крила)

– Яка частина тіла метелика найбільша та найяскравіша?( Крильця)

– У природі є дуже багато різних метеликів. Які подобаються вам більше?

Читання вірша Н. Забіли «Метелик»

метелики

– Про що розповідається у віршику, кого хотіла зловити дитина?(Метелика)

– Чи хотілося метелику, щоб його піймали? Чому?(Метелик має жити на волі, літати по квітах, де йому добре, а спійманий метелик швидко загинув би)

– Метелик хотів спочатку сховатися на травичці, на листочку, але його все одно було дуже добре видно. Чому? Що яскраво виднілося на зеленому фоні рослин?(Крильця)

-Де вдалося метеликові заховатися?(Серед квітів)

– Бо барвисті крила метелика схожі на що?(На пелюстки квітів)

Дидактична гра «Куди присів метелик?»

Дорослий пересуває метелика по кімнаті і спонукає дитину сказати, де зараз сидить іграшковий метелик. («на столі», «на книжці», «під стільцем», «за столом» і т. д.)

– Чи будете ви ловити метеликів?( Живих метеликів треба берегти, бо вони привносять у наш світ красу, чарівність.)

Дидактична гра “Посади метелика на квітку”

Пальчикова гімнастика:

 

25.05.2020 Понеділок

Заняття: Дитина в соціумі

Тема: “Працьовита бджілка”

Мета: поглибити знання дітей про бджіл (будова тіла, середовище мешкання, користь, яку вони приносять тощо); розвивати увагу, смакові відчуття дітей; виховувати бережливе ставлення до живої природи, інтерес до їх об’єктів.

Хід заняття:

Нас оточує чаравний світ живої природи: це і рослини, і птахи, і комахи. Сьогодні ми познайомимось з однією представницею світу комах.

Що вона за трудівничка?

Така собі невеличка,

По квітках собі літає

Та смачний медок збирає.

Любить працю, хоч мала –

Це відома всім … (бджола)

Сучасні вірші для дітей українською: Віршик про бджілку ...

– Як можна назвати бджолу лагідно? Коли розквітають квіточки в садку, то на них модна побачити дуже багато бджілок.

Що роблять бджілки? (літають по квітах).

Що збирають на квітах? (мед)

А який медок на смак? (смачний, солодкий)

Якій він за кольором?

Коли потрібно вживати мед? ( при застуді )

Де бджілки живуть? ( у вуликах (дерев’яних хатках) )

Скільки бджілок живе у хатках? (багато)

Що допомагає  літати бджілці? ( крильця, вони маленьки, прозорі)

Що ще є в бджілки? (голівка, очі, ніжки, тулуб, хоботок)                                                                                              Презентація "Про мед та бджідок (вірші, загадки та цікавинки)"                            Д/гра: ” Знайди бджілку”

Ознайомлення з природним довкіллям «Про комах»Таблиця "комахи"

Фізкультхвилинка “Бджілка”

 

22.05.2020 П’ятниця

Заняття: “Аплікація”

Тема: “Пташечка маленька”

Мета: формувати вміння дiтей робити пташку. Закріпити поняття коло, пів-коло. Розвивати моторику рук, естетичний смак. Виховувати любов до птахів.

Хід заняття:
Вікторина "Що ми знаємо про птахів?"
Ранок НУШ Пальчикові Вправи №1. 1-4 Класи. Вчителю Початкових ...
Аппликация птичка для малышей. Аппликация из кругов.

21.05.2020 Четвер

Заняття: Дитина у сенсорно-пiзнавальному просторi

Тема: «Бджiлка та ромашка»

Мета: ознайомити дiтей з поняттям «один», «багато»; знайомити дiтей з жовтим бiлим кольорами, розвивати дрiбну моторику, мислення; виховувати стриманiсть .

Хiд заняття:

Д/гра «Один-багато»

Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 2 «Сонечко» Черкаської ...Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 2 «Сонечко» Черкаської ...

Д/гра «Орієнтування в просторі»

Предмети у просторі - презентація з математики

Розглянь малюнки. Якого кольору бджiлка, а ромашка? Чи є у них спiльнi кольори? Якi? Назви їх.                 Бджілки: лучшие изображения (72) в 2020 г. | Пчелинное искусство ...Ромашка. Для детей. ~ Поэзия (Стихи для детей)

21.05.2020 “День вишиванки”

 

20.05.2020 Середа

Заняття: Свiт культури. Малювання

Тема: «Жучок сонечко»

Мета: учити дiтей малювати пальчиком або ватною паличкою. Удосконалювати навички зображення на площинi крапок, їх ритмiчного чергування. Розвивати мовлення, дрiбну та загальну моторику. Виховувати любов та турботливе ставлення до усього живого на Землi.

ROZETKA | Ранок Альбом з малювання. 4 рік життя. 1 частина ...

30.04.2020 Четвер

 Конструювання

Тема. Будинок для зайчика.

Мета: учити дітей називати деталі та споруду;  формувати конструктивні здібності: стійко ставити кубик на кубик, а зверху розміщувати цеглинку та ставити маленьку іграшку, працювати за зразком; закріплювати вміння розрізняти та називати будівельний матеріал, основні кольори.

Хід. Зайчик прийшов до нас засмучений.  Він говорить. що лисичка забрала його  будиночок і вигнала його. Давайте допоможемо йому.                                                                                                                                                                      З чого можна будинок збудувати,

Щоб зайчику було зручно жити-поживати?

Кубики, цеглинки, призми візьмемо,

Швидко будинки зведемо.

Спочатку ставимо кубик; на деякій відстані ставимо знову кубик. Зверху кладемо горизонтально цеглинку. На цеглинку ставимо призму. Будинок готовий!Якого кольору кудики ми використали?

       

 .

29.04.2020. Середа.

 Малювання.

Тема. Рушничок

Мета: впраляти в малювані прямих ліній фарбою  за допомогою пензлика.Виховувати інтрес до занять з малювання.

Відгадайте загадку .

Гарний і м’який ,

жовтий, білий,голубий,

тільки покупаємось

ним і витираємось.(Рушничок).

 

 

 

28.04.2020  Вівторок

Мовлення дитини

Тема: «Що робити, щоб не хворіти. Заучування вірша «Миють діти рученята»»

Мета: спонукати дітей відповідати на запитання реченням із 2-3 слів вживаючи іменники: рушничок, щітка, мило, лялька, дієслова: мити, витирати, чистити, прикметники: духмяне, брудні, чісті, холодна, тепла, закріпити назви предметів гігієни; загартування дітей повторювати за вихователем знайомі потішки, виховувати акуратність, охайність.

Хід заняття

– Діти, а де поділася наша лялька Аліна?

– Добрий день, Аліна!Ой, Аліно, що з тобою сталося? Чого це ти не вмилася?

  • Подивися які наші діти гарні та чистенькі.

Лялька Аліна: Не хочу я вмиватися, мити руки, я води боюся, вона холодна і неприємна. Діти, навчимо ляльку мити руки?

Вивчення вірша «Миють діти рученята»

Наші діти малюки (імітація миття рук)

Миють руки залюбки

Загортають рученята («витирають ручки»)

Ручки милом труть завзято (колові рухи руками «миють ручки»)

Під водою добре миють

Витирати їх уміють (показують долоньки)

Люблять воду всі малята

Як маленькі каченята (діти плескають у долоні)

  • Діти, давайте розповімо їй та покажемо, що треба робити, щоб бути чистенькими.

Гра – вправа «Щоб бути охайними»

Презентація-тест"Предмети гігієни"

Промовимо потішку про водичку

Групи слів за значенням. Синоніми. Ознайомлення зі словником синонімі…

Запитання для дітей:

  • Якою водичкою треба мити руки, вмиватися?
  • А чи можна мити ручки холодною водою? А гарячою? Чому?
  • Де дітки миють руки?

Лялька: Я навчилась мити руки і тепер завжди буду чистою та охайною. Дякую, вам малята!

27.04.2020 Понеділок

Дитина у соціумі.

Тема.«Небезпечні предмети»

Мета: продовжувати знайомити дітей з  поняттям «безпечне» і «небезпечне» та усвідомлювати важливість безпеки життєдіяльності. Повторити  правила безпечного перебування вдома під час відсутності дорослих та користування речами  домашнього вжитку, повторити  правила поводження з незнайомими предметами. Виховувати потребу повсякденного дотримання правил безпеки, вміння співчувати та допомогати.

Хід заняття

Чистомовка:

Ра-ра-ра, любить грати дітвора,

Рі-рі-рі, я радію також грі,

Ру-ру-ру, починаймо разом гру,

Ри-ри-ри, всіх запрошую до гри.

Д/гра «Можна- не можна» ( коли можна- плескають у долоньки, коли не можна- тупотять ніжками).

  • Можна гратися сірниками? Самим запалювати сірники? Можна подати коробку із сірниками бабусі?
  • Можна підняти з підлоги татову запальничку і покласти її на стіл?
  • Можна дитині вашого віку брати ножа і чистити картоплину? Можна дітям мити картоплину під краном?
  • Можна гратися ліками? Можна приймати ліки, які приписав лікар під наглядом дорослого?
  • Можна пришити самому ґудзика до сорочки? Можна спостерігати за тим , як це робить мама?
  • 1k osnzdr-bex-voron-12ukr
  • Д/гра «Назви небезпечні предмети»
  • Використання інформаційно-комунікаційних технологій при вивченні ...

24.04.2020 П’ятниця.

І заняття. Дитина у природному довкіллі.

Тема. Квітучі дерева.

Мета: розвивати естетичне сприймання дітьми навколишнього довкілля – квітучі фруктові дерева; учити образно відтворювати побачене в малюнку; продовжувати тренувати моторику рук; вправляти в зображенні дерева пензликом, сонечка – пальчиками, хмаринки – долонями, а цвітіння дерева – у нетрадиційний спосіб – малювання штампами з картоплі; формувати вміння композиційно правильно розміщувати зображення на аркуші паперу; розвивати творчі здібності, фантазію; виховувати зосередженість, акуратність, бажання доводити розпочату справу до кінця; викликати естетичний смак, цікавість до малювання та бажання малювати.

Хід заняття

Діточки, до нас в гості завітала Дівчина – Весна та принесла нам ось таке деревце!

Уявно переносімося у ці фруктові сади, де цвітуть яблуні. Зверніть увагу на ці дерева, що вирощували багато років. Яблуні з кремезними міцними гілками. Цвітіння дерев навесні – це справжнє диво. Квітучий яблуневий сад – краса в природі, начебто аромат квітів чується в повітрі.

Погляньте на красу весняного неба, на кольори весняної трави! Що на картині знаходиться ближче? Що зображено далеко?

Як малюють художники дерева, що знаходяться далеко? близько? Що є у яблунь?(стовбури, гілки, квіти) Скільки стовбурів у яблуні? (одинЧого багато у яблуні? (гілочок, квіточок)Які гілки у яблуні? (великі та малі, товсті та тонкі)Які квіти у яблуні? (маленькі,рожеві, майже одинакові)Згадайте їх аромат, як вони пахнуть.

Пальчикова гімнастика

Розробка уроку курсу за вибором «Каліграфія (з елементами зв ...

ІІ заняття.  Аплікація.

Тема.  Сукня для лялечки.

Мета:Закріплювати вміння називати основні кольори і форму, розвивати уміння створювати аплікацію на папері різної форми, розвивати дрібну моторику кистей рук. Виховувати інтерес до аплікації, виховувати самостійність, посидючість, акуратність. Формувати вміння акуратно користуватися клеєм, намазувати його пензликом тонким шаром на зворотну сторону фігури; прикладати стороною, що намазана клеєм, до аркуша паперу і щільно притискати серветкою. Виховувати вміння розуміти і виконувати навчальне завдання.

Хід заняття. Читання вірша Н. Лукан «Лялька»

Є ляльок багато в мене:

В Люди платтячко зелене,

В Олі стрічки красивіші,

В Юлі очі голубіші,

В Галі кращі черевички,

В Маші симпатичне личко,

Катя вміє говорити,

А Оленочка — ходити.

Та з усіх ляльок гарненьких

Лиш одна для мене мила:

Її з клаптиків стареньких

Я із мамою пошила.

Бесіда за змістом вірша. Скільки у дівчинки ляльок? Чи однакові вони?  Чим вони відрізняються?  Яка ж лялька для дівчинки наймиліша?  У нас у групі також багато ляльок, вони дуже за вами сумують, і хочуть щоб ви для них зробили гарні сукні.

Підготуйте  ваші пальчики до роботи.

Пальчикова гімнастика

Раз два, три, чотири, п’ять —

Вийшли пальці погулять.

Оцей пальчик — найсильніший,

Він найбільший, найтовстіший.

Вказівний палець для того,

Щоб показувать відоме.

Палець цей середнім зветься,

Він найдовший, як ведеться.

Оцей палець безім’яний,

Вередливий, неслухняний.

Ось мізинчик, хоч маленький,

Проте вдалий і спритненький

23.04.2020 Четвер

Заняття. Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі.

Тема. «Талановиті пальчики»

Мета: вчити викладати з геометричних фігур, закріпити назви геометричних фігур, та основні кольори; розвивати зорову пам’ять, увагу, мислення; виховувати любовь до природи.

Хід заняття

  • Зроби квітку за зразком

  • Виклади візерунок за схемою (з пластикових кришечок різного кольору).

  • Знайди латки відповідного кольору і залатайдірки на  малюнку. Використати в роботі пластилін.
  • Збери  кришечки в склянку відповідного кольору.

22.04.2020. Середа.

Малювання

Тема. Червоне яєчко.

Мета:  навчити розфарбовувати великодні яйця. Закріплювати колір, форму. Виховувати любов до свого народу, повагу до його традицій, минулого і сучасного, бажання пізнавати свята, звичаї, святкування; відкрити зміст і значення святкування Великодня, символічні значення писанки; виховувати уважність, доброту, доброзичливість, самостійність у роботі.
 Обладнання: фарби,пензлі,яйця великодні, зображені на альбомному аркуші.

Писанки і крашанки - фото, ідеї своїми рукамиХід.Розмалюю писанку, розмалюю,

Коника гривастого намалюю.

Розмалюю писанку, розмалюю,

Соловейка – любчика намалюю.

Розмалюю писанку, розмалюю,

Різьблену сопілочку намалюю.

А сопілка буде грати,

Соловейко щебетати,

А гривастий кониченько –

Славно танцювати.

 21.04.2020 Вівторок

Заняття. Мовлення дитини

Тема. «Дбайливим будь»

Мета: продовжувати знайомити дітей з предметами, які можуть бути небезпечними для малюка – цвяхи, ніж, виделки тощо; дати уявлення про те, що навіть зовні цілковито безпечний предмет (ґудзик, монетки) при неправильному користуванні може завдати шкоду.Виховувати свідоме дбайливе ставлення до свого здоров’я.

Хід заняття

–  Добрий день, діти! Якщо ви посміхаєтесь, то він дійсно добрий. Чи ви всі здорові? А що треба робити щоб бути здоровим? А як можна сказати про здорову людину. Яка вона?

(Стукіт у двері. З’являється лялька Марійка з перебинтованою ручкою та торбинкою. Дорослий обігрує зустріч з лялькою)

– Добрий день, Марійко! Що це в тебе з ручкою?

– Та то я бавилась вдома іграшками і порізала пальчик.

– А якими ж ти іграшками бавилась, що пальчик порізала.

– Та от я декілька вам принесла. (Дістає з торбинки ножиці, виделку, цвяхи тощо).

– Діти! А хиба можна гратися такими іграшками? Давайте покажемо Марійці якими іграшками можна гратися, а якими ні?

  • Д/гра «Безпечно-небезпечно»
  • Про виховання та розвиток дітей. Блог Фролової Світлани - для ...
  • Дбайливим будь,правила безпечної поведінки вдома не забудь!
  • Пам'ятка батькам: основні правила поведінки дітей під час пожеж у ... Правила безпеки – Усе для ДНЗ

17.04.2020. П’ятниця.

 Дитина в природному довкіллі

Тема. “Тварин не можна ображати”

Мета: розширювати знання дітей про тваринний світ; поглиблювати знання про диких і свійських тварин; виокремлювати характерні зовнішні ознаки, вчити описувати тварин; розуміти їх значення в нашому житті; дати уявлення про зміни в житті тварин через появу людини; розвивати уяву , спостережливість, мислення; виховувати дбайливе ставлення і любов до тварин і природи.

Бесіда з елементами презентації про тваринний світ України

  • Тварини мешкають усюди : і на суходолі, і у воді, і в повітрі. Їх ділять на різні групи : комахи, птахи, звірі, риби.
  • Це – комахи. У всіх комах по шість ніжок, а у жуків – вісім, є крила.
  • Чим птахи відрізняються від інших тварин? (Птахи мають тіло, вкрите пір’ям, дзоьб та крила.)
  • Ось перед вами дикі тварини. Які вони мають ознаки? (Вони мають  тіло, вкрите шерстю, чотири ноги або лапи, годують малят молоком.)
  • Які особливості будови мають риби? ( У риб є плавники, тіло покрите лускою.)

Бесіда з дітьми про домашніх та диких тварин

  • Які бувають тварини? (Дикі, свійські)
  • Багато тисяч років назад люди жили у печерах, і в них не було домашніх тварин. Усі тварини жили в лісі. Потім людина приручила деяких з них.
  • Як ви вважаєте, чому тварини оселилися поряд з людиною?
  • Як називаються тварини, які живуть поряд з людиною і люди піклуються про них? (Свійські)
  • А чи можемо ми їх випустити на волю до лісу? Чому?
  • Які тварини не прийшли до людини і не живуть з нею? Де зараз ці тварини? Тоді як вони живуть у природі?
  • Як називаються ці тварини? (Дикі)

Дидактична гра «Тварини та їх дитинчата» Розподілити тварин на дві групи матусь та їхніх дитинчат.

Моя скарбничка" - Ourboox                                                     Las 156 mejores imágenes de Puzzles / Rompecabezas | Puzzles para ...  os bichos e seus filhotes | Atividades animais, Animais da quinta ... 166 tendencias de Projecte cavalls para explorar | Caballos ...

Дидактична гра «Хто яку користь приносить людині»

За картинками із зображенням продуктів харчування назвати тварин, яким треба подякувати за ці продукти.

Презентація "Яких свійських тварин вирощують в рідному краю?"  Презентація "Яких свійських тварин вирощують в рідному краю?" Свійські тварини рідного краю - презентація з природознавства  Для чого потрібні свійські тварини? 1 клас НУШ

  • А за що можна подякувати коту, собаці, віслюкові і коню?

16.04.2020 Четвер

Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі.

Тема:Конструювання за задумом

Мета: Навчати дітей самостійно визначити, що хочеться зконструювати, доводити задумане до кінця. Розвивати самостійність, бажання займатися творчістю. Закріплювати вміння передавати в конструюванні образи знайомих предметів.

Горобцю казала кішка:

– Понявчи зі мною трішки

Та він знай собі –

Цвірінь!

А нявчати йому лінь.

Тож часу не гаймо

Працювати починаймо.

15.04.2020  Середа.

Малювання

Тема: «Клубочки для котика»

Мета:розвивати увагу, навички спілкування з дорослим, мовлення, мислення, пам’ять, загальну й дрібну моторику, уміння орієнтуватися у просторі та малювати олівцями. Спонукати до малювання прямих ліній різного кольору (нитки). Розвивати сенсорні здібності. Збагачувати активний словник прикметниками: назви кольорів (жовтий, червоний, синій, зелений),

величини (великий, маленький), якості (м’якенький, тепленький). Закріпити

назви геометричних форм (круг, куля). Виховувати любов до тварин.

Хід діяльності

  Читання вірша І.Січовика

Ходить котик тишком-нишком,

Упіймав сіреньку мишку,

Сміло вгору хвіст підняв

І промовив гордо: «Няв»

 

 

 

 

 

14.04.2020 Вівторок

Мовлення дитини.

Тема.Чотириногі друзі.

Мета: розширити знання дошкільників про котів і собак та їх значення для людини; сформувати первинні уявлення дітей про правила догляду за собаками і котами; закріпити знання та навички безпечної поведінки при зустрічі з безпритульними тваринами; розвивати вміння спостерігати за тваринами, виховувати любов до тварин, відповідальність за них і дбайливе ставлення до них.

Хід заняття. Розгляньте малюнки. Кого ви назвали б справжнім другом тварин, а кого – ні.

Розглянь малюнки. Як люди доглядають за тваринами?

ТВАРИНИ - ДОМАШНІ УЛЮБЛЕНЦІ - ЛЮДИНА I ПРИРОДА. ЖИВА ПРИРОДА ... 

Поговорити з дітьми, які тварини можуть жити вдома.

ТВАРИНИ - ДОМАШНІ УЛЮБЛЕНЦІ - ЛЮДИНА I ПРИРОДА. ЖИВА ПРИРОДА ...

13.04.2020 Понеділок.

Дитина у соціумі

Тема: «Киця кличе нас до гри»

Мета: продовжувати знайомити дітей з домашніми тваринами, зокрема, з котиком. Вчити розпізнавати кішку за зовнішніми ознаками, відгадувати загадки, вчити звуконаслідувати кішку. Виховувати любов до тварин, бережливе ставлення до них, бажання за ними доглядати.

Хід заняття

 Відгадування загадки:

«Кігтики гостренькі має,

Молочко теж полюбляє,

Стережись сіренька мишко,

Бо вполює тебе…» (кішка)

 

 

Презентація "Усна народна твочість"(для дітей молодшошо ...  Ігор Січовик "Хитра Киця" - презентація з читання

Д/гра «Склади з частин ціле»

  домашні тварини

 

10.04.2020. П’ятниця.

Заняття. Дитина у природному довкіллі

Тема. “Свійські тварини та їх дитинчата”.

Мета: привчати дітей сприймати тварин як живих істот; розрізняти і називати свійських тварин та їх дитинчат (корова, кінь, коза); формувати елементарні уявлення про характерні зовнішні ознаки свійських тварин, рухи, поведінку у довкіллі; учити правильно називати основні частини тіла (голова, тулуб, ноги, хвіст…); дати знання про те , що слід доглядати за тваринами, годувати їх, поїти, утримувати у чистоті, приязно до них ставитися; виховувати цікавість та любов до тварин, бажання допомагати дорослим доглядати їх.

Дидактична гра “Відгадай загадку – покажи відгадку”

  • Чути зранку: “Му-му-му!”,

Бо залишили саму

На травичці знову

Пастися…(корову).

 

 

  • Хвостик бубличком,

Носик п’ятачком,

На спинці щетинка –

Це товстенька…(свинка).

 

 

Кучерява, невеличка,

Вовну дасть на рукавички.

Поспішає Марічка

Пасти…(ягничку).

 

 

 

  • І весела, й круторога

Ой прудкі у неї ноги,

Любить сіно та лозу –

Знають добре всі…(козу).                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

  • Він завзятий, він красивий,

Довгий хвіст та пишна грива,

Мчить галопом, наче вітер…

Чи вгадали, хто це, діти?…(кінь).

Які це тварини свійські чи дикі? Свійські, бо живуть поряд із людьми у селі. Ви їх могли бачити у селі на бабусиному подвір’ї.

Гра-звуконаслідування

Ось вітається вівця – бе-е-е, бе-е-е!

Вийшла кізонька з хлівця – ме-е-е, ме-е-е!

Поросятка за свинею – хро-хро-хро, хро-хро-хро!

Кінь гривастий нас вітає – і-го-го, і-го-го!

І корівка слідом за ними – му-у-у, му-у-у!

На подвір’я всіх вітати я біжу!

Дидактична гра “Розкажи про тварин”

Презентація Комплект мнемотаблиць "Розкажи про".

09.04.2020 Четвер

Заняття. дитина в сенсорно-пізнавальному просторі.Конструювання

Тема: «Теремок для звірят»                                                                                                                                                   Мета:. Вчити дітей слухати казку, допомогти їм засвоїти послідовність дій і персонажів, відповідати на питання вихователя. Вчити розрізняти і називати будівельні деталі: куб, цегла. Вчити споруджувати будівлю будиночка.

Хід заняття

1.Слухання казки «Теремок» за посиланням на ютуб каналі – https://youtu.be/FJBGSGnC8pk.

Теремок наш розвалився. Ніде жити лісовим тваринкам. Вони дуже засмучені. Але, ми можемо їм допомогти. А як? Давайте, кожен з вас побудує  їм будиночок з кубиків.

08.04.2020 Середа

Заняття. Малювання

Тема. «Квітуча гілка весною»

Мета: закріплювати вміння дітей малювати фарбами  і використовувати всі знайомі прийоми малювання; створювати умови для втілення ініціативи малят; розвивати у дітей здатність відображати у малюнках свої враження від того, що їх оточує; виховувати старанність, зосередженість.

Хід заняття

Читання віршу:

Фарби різні ми візьмемо й весну малювати почнемо.

Буде в нас вона красна, і зелена, і ясна.

Буде сонячна, квітуча, тепла,чарівна, пахуча.

Альбом з малювання для дітей четвертого року життя зима-весна ...

 

 07.04.2020 Вівторок.

Заняття.Мовлення дитини

Тема.«Домашнє птаство»

Мета:формувати уявлення про домашніх птахів,зовнішній вигляд,їх звички, спосіб життя, користь,яку приносять людям. Розширювати і активізувати словник дітей за темою,формувати узагальнююче поняття:домашні птахи.

Розглянь домашнє  птахів.

Відгадай загадки. Назви птахів

Свійські птахи - презентация онлайн Свійські птахи - презентация онлайн Свійські птахи Півень На дворі і на Свійські птахи - презентация онлайн

Дидактича впра “Знайди маму”

Сообщество иллюстраторов | Иллюстрация Домашние птицы.

Дидактична вправа “Хто зайвий?”

 

06.04.2020 Понеділок

Заняття. Дитина у соціумі

Тема: «На подвір’ї малюки »

Програмовий зміст: навчати дітей розпізнавати тварин за голосом, наслідувати їх, правильно називати тварин та їх дитинчат; закріплювати знання дітей про те, чим харчуються свійські тварини; розвивати зв’язне мовлення, спостережливість, уміння слухати, логічне мислення; виховувати любов до тварин, бажання за ними доглядати.

Хто зображений на малюнках? Назвіть кожну тварину.Де вони живуть?

Розкажіть як люди піклуються про свійських тварин.

Визначте де чиї хвости. Допоможіть тваринам повернути свої хвостики

   

Дидактична вправа “Хто, де живе”.


3.04.2020  П’ятниця

Заняття. Дитина у природному довкіллі

Тема: “Свійські тварини  у казці”

Мета:  поглибити та закріпити знання дітей про свійських тварин і їх характерні ознаки;   продовжити вчити малят вправлятися у звуконаслідуванні; розвивати мовлення вихованців;  збагачувати їх словниковий запас,  навчати уважно слухати віршики про тварин;  зіставляти малюнок та іграшку, що зображує одну і ту саму тварину;               виховувати дбайливе ставлення до тваринного світу.

Хід:

Розгляд ілюстрації із зображенням свійських тварин та будиночків.

Щоб нам дізнатись хто тут мешкає, слід уважно послухати веселі віршики про тварин.

Гра “Назви і покажи”.

  1. Рано-вранці на лугу

Пастушок: «Ту-ру-ду-ду!».

А корівки в тон йому

Затягнули «Му-му-му».

Йди, Муренько, в зелений гай,

В чистім полі погуляй,

Йди травиці попаси,

Молочка нам принеси.

  1. Круторогий баранець

Поспішає навпростець,

Аж на ґанок прибігає,

Бабці пісеньку співає.

Він благає дзвінко: «Бе-е!

Пострижи, прошу тебе,

Будуть з мене для Марічки

Теплі, гарні рукавички».

  1. Є в бабусеньки і свинка,

У свині товстенька спинка,

Ще й замурзаний бочок,

Ніс — цікавий п’ятачок.

Якщо хрокає завзято

— Свинку час нагодувати

  1. Козуню!

Гоп-гоп, козуню,

Гоп-гоп, сіренька,

Гоп-гоп, біленька!

У нашої кізоньки

Чотири ніженьки.

– Як ви думаєте, свійські тварини приносять людям користь? (Так.) Які тварини дають нам смачне молочко?Щоб домашні тварини були веселими та здоровими, чи треба піклуватися про них? Як люди піклуються про свійських тварин, що вони роблять? (Годують їх, пасуть, напувають водичкою, доглядають за ними.) А тварини часом самі нагадують своїй хазяйці, щоб вона не забула їх пригостити травичкою, сіном, шматочком хліба. Вони кричать і кличуть бабусю.

Гра «Хто як кричить?» (Хто хрокає? (Свинка.) Як хрокає свинка? («Хро-хро!».) Хто мукає? (Корова.) Як вона це робить? («Му-у-у!».) Хто бекає? (Баранець.) Як баранчик бекає? («Бе-е-е!».) Хто мекає? (Кізка.) Як кричить кізка? («Ме-е-е!».))

   2.04.2020. Четвер.

     Заняття. Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі

     Тема:  “Подорож до країни Сенсорики”.

Мета: закріпити знання дітей у називанні кольорів (чорний,білий, жовтий, зелений, червоний,синій}; у розрізненні форм (круг, квадрат, овал, прямокутник,трикутник); у диференціюванні однорідних предметів за величиною (зайчик великий – маленький,морква велика -маленька);у розумінні понять ( «тихо» – « голосно»); у називанні ознак предметів за дотиковими відчуттями (вода холодна,тепла). Розвивати окомір, логічне,мислення,уяву.Виховувати позитивні емоції.

 Хід заняття :

Лунає дзвоник.

-Хто це до нас прийшов ? Хочете дізнатися ? (лялька-хлопчик)

Лялька хоче разом з вами  помандрувати до цікавої країни Сенсорики. Але ця країна знаходиться далеко, а автобус зламався. Треба допомогти його відремонтувати.(Проводиться дидактична гра «Автобус». Діти прикладають колеса і віконечка до силуетного зображення автобуса).

https://ds04.infourok.ru/uploads/ex/0310/00056dc7-f3824a93/hello_html_m485f34d3.jpg

Дидактична гра “Кольори”

https://i0.wp.com/kidteam.ru/wp-content/uploads/2018/04/didakticheskie-igry-dlya-detey-7.jpg

Подивіться скільки навколо різнокольорових кубиків.

Гра “Який це кубик?” ( діти називають кольори кубиків)

https://images.ua.prom.st/450418976_w640_h640_kolorovi-kubiki-16.jpg

Ось є такі різнокольорові доріжки. Давайте розкладемо кубики на доріжки , але колір кубика і колір доріжки повинні бути однакові.(Проводиться дидактична гра «Розклади кубики».Діти вибирають собі кубик і ставлять кубик на доріжку такого самого кольору.)

Поїхали далі. Наступна наша зупинка «Сумна Ганнуся» : Жила собі дівчинка Ганнуся . Ганнуся хоче що б її вмили, але вона любить вмиватися лише теплою водою. Як нам довідатися де тепла вода, а де – холодна? (Прпонує вмочити пальчик у воду.)

Яка вода ? (тепла) (Вмиваємо ляльку теплою водою)

А разом з Ганнусею прийшов півник. Він хоче напитися холодної водички.

-Де в нас холодна вода ?

-Півник зрадів водичці. та проспівав свою пісеньку.

Третя наша зупинка «Веселі зайчики»

Давайте допоможемо зайчику зібрати фрукти.

Дидактична гра “Назви фрукт та його колір

https://youtu.be/D_SaSAUECdc

Дидактична гра ” Геометричні фігури”

https://youtu.be/lLwg35G9NPc

Ось і остання наша зупинка «Смачна»

(Під серветкою тарілочка з цукерками і лимонами).

– Ось цукерки. Вони солодкі чи гіркі?

– Які лимони на смак ? (кислі)

– А тепер поп’ємо чаю.

Який чай на смак? (солодкий)

 01.04.2020. Середа.

    І заняття.Малювання.

  Тема.”Пташки радіють весні”

Мета: поглибити знання дітей про птахів, їх харакерні особливості; навчати нетрадиційного прийому малювання – малювання долонькою; закріпити вміння правильно користуватись фарбою, водою, серветкою; розвивати асоціативно-образне мислення, бажання поєднувати процес малювання з грою; сприяти розвитку індивідуальних художніх здібностей; виховувати цікавість до малювання, бажання малювати.

Хід:

Читання заклички про весну:

Із теплого краю

Пташок викликаю:

– Летіть, ластів’ята,

До нашої хати-

Весну зустрічати!

– Чому на вулиці голосно співають пташки? (Настала весна).

Розгляд картинок із зображенням птахів:

Картинки птахів для дітей дошкільного віку | Для дітей, Тварини 17 бесплатных карточек Дикие птицы для детей на украинском (PDF файлы) 17 бесплатных карточек Дикие птицы для детей на украинском (PDF файлы)

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcTfSakQVccjKnXmDHVnzRkiJoICUuHUigSJ5jp2aOX5Iu8hEkRe

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcTytPpdC3h0Zfq2N09DChBx977X_KCYRgTQDirME6KUEBm6hmrD

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcRNypnuCXEC1BFgM6qKex0OwHUgOxcB0v0Y7OxvlfRRzLuouesI

– Намалюємо пташок, які радіють весні, високо літають. весело співають.

Пальчикова гімнастика «Пташка»

Схрестити  долоні,  зімкнувши  великі  пальці  обох  рук.  Пальці  згинаються в обох суглобах.

Голівка — це пальці,

Долоньки — це крила.

І моя пташка

Уже полетіла.

– Пташку будемо малювати долонькою. Для цього потрібно обрати той колір фарби, що вам більше подобається, нанести його шматочком паролону спочатку на праву долоньку 9 після відбитку слід витерти долоньку серветкою), потім на ліву долоньку і залишити відбиток – “пташка летить з розкритими крилами”. (Після відбитку слід витерти долоньку серветкою.) Можна домалювати пташку пальчиком для більшої схожості.

Загадки

Маленький хлопчик у сірій свитинці

По дворах стрибає, крихти збирає.

(Горобець)

Дзоб міцний і гарні крила,

Чорний хвіст, жилетка сіра,

Чи присяде, чи летить, –

«Кар, кар, кар!» – усе кричить.

(Ворона)

https://youtu.be/q-kj5Y_9Fhk

 

 31.03.2020. Вівторок.                                                                                                                                                      Мовлення дитини та художня література                                                                                                                         Тема: Вивчення заклички «Вийди, вийди сонечко»                                                                                                       Мета: формувати поняття про закличку як вид усної народної творчості, вивчити закличку; розвивати образність мовлення; виховувати любов до природи.                                                                                                                     1.Гра «Сонечко яке?»                                                                                                                                                                     Доберіть слова, які характеризують сонечко.                                                                                                                              Сонечко (яке?) лагідне, …, … , … . (ясне, ніжне, яскраве)

2.Пальчикова гра «Квіточка»

3.Вивчення заклички

30.03.2020 Понеділок.

І.Дитина у соціумі  

Тема: Мама любить чистоту                                                                                                                                                   Мета: формувати в дітей необхідності турботи про мам, допомоги мамі по дому. Розвивати дрібну моторику пальців рук; бажання допомагати мамі в її роботі по дому, радувати її добрими вчинками і добрими справами;Виховувати любов і дбайливе ставлення до членів своєї сім’ї.                                                                          Відгадування загадки                                                                                                                                                                      Цілує, обіймає,                                                                                                                                                                                           До серця притискає.                                                                                                                                                                                     Одяг купує,                                                                                                                                                                                                     Готує і пере.                                                                                                                                                                                                     Все вона вміє,                                                                                                                                                                                                Всіх вона шкодує.                                                                                                                                                                                       Вгадайте-но, друзі.                                                                                                                                                                                        Хто ж це? (Матуся)

Д/гра «Як я допомагаю мамі»

 

 

 

 

 

 

 

 

Д/гра «Оціни вчинок»

 

27.03.2020

Заняття . Дитина у природному довкіллі.

Тема.”Весна – красна прийшла”

Мета: уточнити й поглибити знання дітей про сезонні зміни в природі навесні; вчити відповідати на запитання за змістом картини і складати коротенькі розповіді, добирати прикметники до іменників; збагачувати словниковий запас; розвивати мовлення, увагу, мислення; виховувати любов до природи.

Хід.

– Яка пора року зображена на малюнку?
– Якого кольору стало небо?
– Що розквітло на галявині?                                        – Хто прилетів до нас із теплих країв?
– Як змінився одяг людей навесні?
– Хто радіє весні?
«Прийшла весна. Розтанув сніг. Небо стало блакитне та прозоре. Сонечко ласкаво та привітно світить. На галявині розквітли перші весняні квіточки. Птахи повернулись з теплих країв. Вони будують собі домівки та співають веселих пісень. Як гарно навесні!»

26.03.2020

Заняття:Сенсорний розвиток.  

Мета:формувати вміння дітей розрізняти та називати геометричні фігури,співвідносити за кольором та величиною,розвивати логічне мислення, зорову увагу,дрібну моторику рук

         

Д/гра «Назви кольори»

 

25.03.2020

Малювання. Тема: «Квіточка для мами»

 Техніка: друкування пробками

Мета:  розширювати уявлення малят про родинні стосунки; розвивати уяву, творчу фантазію; вчити дітей створювати малюнок квітів пробками від пластикових пляшок, виховувати охайність у роботі, бажання робити приємне рідним.

Хід заняття

 Розгляд  ілюстрації із зображенням квітів . Вихователь читає вірш:

Вже весна видзвонює в золоті дзвіночки,

Сонце сипле промені, гомонять струмочки.

Проліски біленькі у лісах розквітли,

Свято жінки, неньки радісне і світле.

Бесіда про свято 8 Березня.

Вихователь пропонує дітям:

– Намалюємо для матусі гарну квіточку на подарунок . А малювати ми будемо чарівними пробочками, вони незвичайні.

Але спочатку ми відпочипемо, а потім будемо малювати

Фізкультхвилинка – «Квіточка»

Навесні в гайок піду, (Малята довільно ідуть вперед.)

Першу квіточку знайду(Зупиняються і схиляються вниз)

Біля квіточки помрію, (Присідають.)

Разом з нею порадію, (Беруться руками за щоки і хитають головою.)

І вона всміхнеться (Усміхаються, простягаючи руки перед собою, а потім плавно кла- іх собі на груди.)

Вихователь: Зараз я вам покажу як малювати, беремо пробочку мокаємо в фарбу і міцно притискаємо її до аркуша. Вихователь допомагає за потребою.

 24.03.2020р.

Заняття.  Мовлення дитини. Тема: “Мої улюблені бабуся і дідусь”

Мета: продовжувати надавати дітям знання про рідних, про бабусю й дідуся, їх значення в родині. Розвивати мову, увагу, вміння утворювати нові слова за допомогою суфіксів, розширювати словник дієсловами. Виховувати любов та повагу до рідних.

Хід:

Розгляд сімейних фотографій.

Д/г “Хто це?”

Д/г”Хто, що робить?”

http://www.razumniki.ru/images/articles/razvitie_rechi/rech170.jpg

Д/г “Поклич бабусю і дідуся”.

Д/г “Хто який?”

Читання вірша К.Перелісної “Бабуся і дідусь”

І бабуся і дідусь

Зовсім вже старенькі,

І у хаті і в садку

Ходять помаленьку.

Хоч, бува. бурчать вони

На сестру й на мене,

Так у них зате завжди

Ласощі в кишені.

Слухання пісні “Дідусь мій і бабуся”

23.03.2020р.

Заняття.Дитина у соціумі. Тема: “Моя родина”

Мета:  розширювати знання дітей про сім’ю (склад, взаємини); формувати поняття про те, що сім’я – це найближчі люди, які піклуються одне про одного; мовленнєве спілкування: розвивати зв’язне діалогічне мовлення дітей, вчити відповідати повними реченнями, складати складнопідрядні речення зі сполучником тому що; активізувати словник словами на позначення родинних стосунків; розвивати мовний апарат;

– Що за будинок тут стоїть,

А у вікні світло горить?

Розгляньмо його, повторюйте за мною.

У будиночку є дах,

Є у ньому й вікна,

Двері є і ще замок,

Хто його відкриє?

Тук-тук-тук. Тук-тук-тук.

Відчиняйте  – я ваш друг.

Давайте постукаємо: тук-тук-тук!

(виходить лялька)

– Добрий день, Оленка! Який гарний у тебе будинок! З ким ти в ньому тут живеш?

Дидактична гра “Відгадай, хто це?”

– Оленка хоче перевірити чи відгадаєте ви з ким вона живе у цьому будинку. Для цього вам потрібно послухати віршики і сказати про кого саме розповідається у кожному з них. Якщо відгадаєте — відкриється віконечко. Оленка, залишайся біля будинку, а ми сядемо на стільці

Читання віршів:

Найбільше я хочу.

Щоб рідна матуся Всміхнулась мені,

Коли я усміхнуся.

М. Сигнаївський

– Про кого вірш?

– Як звати твою маму?

Татку, любий татку,

Соколеньку ясний,

Який ти нам добрий,

Який ти нам красний!

Ф. Лазорик

– Про кого вірш?

– Як звати твого татка?

Мій дідусь старенький,

Як голуб сивенький,

По садочку ходить,

І мене малого,

Онученька свого,

За рученьку водить.

М. Підгірянка

– Про кого вірш?

– Як звати твого дідуся?

З ранку і до ночі

Трудиться бабуся.

В неї я охоче

Працювати вчуся.

Л. Квітка

–  Про кого вірш?

– Як звати твою бабусю?

– Ось який гарний будинок у Оленки.

https://www.bsmu.edu.ua/wp-content/uploads/2019/03/5833.jpg

– Послухайте вірш про нього та його мешканців.

Рідний дім

Хай живе наш рідний дім!

Тепло й затишно у нім.

Тут і тато, тут і ненька,

І бабусенька рідненька,

І веселий наш дідусь Крутить пишний сивий вус.

-Тато, мама,  бабуся, дідусь, Оленка — це одна сім’я, родина.  Це ті рідні та найближчі люди, які живуть разом і піклуються одне про одного.

Пальчикова гра “Моя родина”

20.03.2020р.

 Заняття. Ліплення.Тема: “Качечка”

Мета: формувати вміння дітей ліпити свійських птахів, зокрема качечку. Розвивати дрібну моторику рук, вміння розкочувати тісто або пластилін повздовжними рухами рук в ковбаску та прищіпувати її з обох сторін на дзьоб та хвостик. Викликати позитивні емоції від прояву творчості.

Хід:

Д/г “В гості до бабусі” ( яких пташок ми в неї побачили )

https://i.pinimg.com/236x/1c/20/c8/1c20c84b9edb0272d2b40a8a97d6cb9d–search.jpg

Д/г “Хто як говорить?

Ситуація: качка загубила каченят, ходить та шукає їх.

-Як ми можемо допомогти качці?

Показ та пояснення ліплення каченят.

Праця дітей.

Гра-імітація “Качечки”

Читання вірша “Качка”

До ставочка край села

Качка діток привела.

До води вони стрибнут

Та уперше попливуть.

Ліва лапка, права лапка.

Гарно плавають малятка

 

19.03.2020р.

Заняття.Конструювання.

 Тема: “Меблі для ляльок”

Мета: Формувати вміння дітей будувати меблі для ляльок; закріпити назви будівельного матеріалу; розвивати мислення, мову, увагу, творчи здібності та фантазію.

Хід.

Прихід ляльок до дітей у гості.

Д/г “Що є в кімнаті?” (меблі)

Показ ілюстрацій  “меблі”

https://vishivashka.ru/wp-content/uploads/mebel-11.jpg

Читання загадок про меблі. 

*** На чотирьох ногах стою,

Та ходити не вмію.

Коли ти стомишся гуляти,

Лягай на мене спочивати(ліжко)

*** У нього є чотири ніжки,

Та ходить не вміє пішки,

Підставляє без зупину

Всім свою надійну спину.

*** Як натомишся ти дуже

То присядь на нього друже (стільчик)

***Не звір, а з ногами,

Не птах, а з пір´ям

Не людина, а в одязі.(Ліжко, подушка,постіль)

***У кожного в домі така дивина,

Братів аж чотири, а шапка одна.( стіл)

Д/г « Що для чого потрібно?»

– На чому сидять?( сидять на стільці( на табуреті,у кріслі,на дивані)

– На чому сплять?( Сплять на ліжку( на дивані))

– За чим сидять? (сидять за столом)

– Куди складають посуд?(посуд складають у шафу для посуду)

-Де висить одяг?( одяг висить у шафі для одягу)

-Де стоять книжки?( книжки стоять на книжковій полиці)

Пальчикова гімнастика « Меблі в квартирі»

Раз,два, три, чотири- ( стискають та розтискають пальці рук)

Багато меблі є в квартирі!

Сорочку у шафу повісили (« вішають» сорочку)

Чашку у сервант поставили. ( « ставлять» чашку)

Щоб спочили наші ніжки……….( кулачок притискають

На стільці посидим трішки………до долоні – «стільчики»)

А коли ми міцно спали,

То на ліжечку лежали …………( руки- під щічку)

Потім разом із котом

Ми сиділи за столом………………(поклали руки на стіл)

Чай смачний з варенням пили ( « п ють чай»)

Багато меблів є в квартирі ( Розводять руки у сторони)

-Ляльки дуже хотіли б мати собі теж таку кімнату.

-Чим можна допомогти їм? (припущення дітей)

Розгляд будівельного матеріалу, з якого будемо будувати.

Самостійна робота дітей. допомагаємо за потребою.

https://naurok.com.ua/uploads/files/131969/109177/116147_html/images/109177.001.png

Ляльки дякують дітям за меблі для їх кімнати.

18.03.2020р.

Малювання “Котики вербові”.

Мета: формувати вміння дітей малювати вербові котики нетрадиційними методами. Розвивати творчи здібності, огранізацію, моторику рук. Виховувати охайність під час роботи з фарбами.

Хід:

– Бесіда  про весну.

-Читання та розучування вірша А.М’ястківського “Котики-воркотики”

http://posnayko.com.ua/reader/knizhnaya-polka/stihotvoreniya-o-vesne/kotyki-vorkotyki-695.html

-Як котоки-воркотики всілись на гілочках?

-Де стоять котоки-воркотики?

-Чому коток не хоче дивитись на цих котиків?

Фізкультхвилинка “Котик”

https://fc.vseosvita.ua/001e3z-abf4/01b.jpg

https://media.acc.cv.ua/news/article/2018/03/31/343/00kot.w575.jpg

-Намалюємо вербовий цвіт- котики-воркотики для наших мам у подарунок. Показ та пояснення виконання.

-Якою фарбою будемо малювати?

Малювання дітьми вербових котиків відбитком пальчика або патичком, бульбашками, дмухами…

Підсумки заняття.

17. 03. 2020 Вівторок

Заняття.Мовлення дитини

  Тема заняття : “Моя матуся найкраща”

Мета: закріпити знання дітей про маму, ім’я мами і своє; продовжувати формувати уявлення дітей про роль мами в сімї’;  збагачувити словниковий запас дітей; виховувати любов та дбайливе ставлення до мами.

Хід:

Психогімнастика “Я всміхаюсь сонечку”

Я всміхаюсь сонечку:

— Здрастуй, золоте! —

Я всміхаюсь квітоньці —

Хай вона цвіте!

Я всміхаюсь дощику:

— Лийся, мов з відра!

Друзям усміхаюся —

Зичу їм добра!

Читання загадки :

– Ніжна, лагідна та мила. Світла, добра та любима. Я до неї пригорнуся, це ріднесенька …(матуся)

Слухання пісні про маму:

-Д/г “Яка мама?” (ніжна, лагідна, добра…)

-Д/г “Що вміє мама?” (миє, варить, прасує…)

https://st3.depositphotos.com/7874342/14267/v/1600/depositphotos_142677409-stock-illustration-set-of-affairs-woman-housewife.jpg

– Д/г “Переберемо зертятка” (допоможемо мамі)

– Релакційна хвилинка “Обійми мами”

Мама – сонечко в сім’ї,

Ми – промінчики її.

Якщо сонечко в оселі –

То промінчики веселі.

 

Вам може бути цікаво...

2 коментарі

  1. Юлія сказав:

    Висловлюю щиру подяку нашим вихователям – Олені Олексіївні та Юлії Олександрівні за самовіддану натхненну працю. Заняття, які вони підготували для наших діток на час карантину – цікаві та змістовні. Завдання підібрані згідно з віковими можливостями дітей. Моїй дитині дуже подобається їх виконувати.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *