Група раннього віку “Чомусики” Вихователі: Грищенко Л. М., Разумова Ю. В.

29.06.2022 Середа

Мовлення дитини

Тема: «Ми охайні малюки»

Мета: продовжувати розвивати активне мовлення, пам’ять, увагу, мислення, пізнавальний інтерес, мовленнєве дихання малюків; вчити їх правильно називати предмети, розуміти мовлення дорослого та відповідати на запитання; збагачувати активний і пасивний словник дітей назвами предметів особистої гігієни (мило, рушничок…); тренувати рухливість мовленнєвого апарату; формувати культурно-гігієнічні навички; виховувати охайність, акуратність, дбайливе ставлення до свого здоров’я.

Хід заняття

Вихователь. Доброго ранку, доброго дня!

Хай плещуть долоньки!

Хай тупають ніжки!

Працюють голівки!

Бажаю усім здоров’я й добра!

Сьогодні у нас незвичайне заняття. Ми з вами повинні потрапили в гості до тітоньки Сови.

А допоможе нам казочка. Тож, слухайте уважно.

Жив – був собі Язичок. Він мешкав у своєму будиночку – ротику. (Візьміть свої дзеркальця і подивіться, а у вас є язичок? Покажіть його?)

  • «Неслухняний язичок» (покусаємо його). Але він дбав про свої зубки. Щоб всі вони були біленькі, їх слід почистити гарненько.
  • «Почистити зубки» (верхні, нижні, з внутрішньої сторони, зовні). Він цукерки полюбляв.
  • «Цукерка» (поштовхати язичком то в одну щічку, то в іншу). І варення куштував, потім губки облизав.
  • «Смачне варення» Став годинником він гратись. Так – так, тік – так не зупиниться ніяк.
  • «Маятник». Крізь щілину язичок та й забрався на гойдалку. Вгору – вниз, вгору – вниз.
  • «Гойдалка» І побіг бешкетник далі. Допоміг завести трактор (Др – р – р).

Ось біжить казковий коник (клац – клац).

Потім він зустрів півника (ку – ка – рі – ку!).

Песик поруч пробігав (гав – гав!).

На лужку паслась корівка (му – у – у!).

Раптом дмухнув вітерець (ш – ш – ш).

Він пригнав хмаринку, (дують на хмаринку  з ватних  дисків).

Перегляд мультфільму про Замазуру

Сподобалась вам казочка тітоньки Сови? Обговорення переглянутого.

  • Як звали маленького хлопчика? (Неслуха)
  • Які в нього були ручки? (Брудні)
  • Про кого казочку розповіла йому тітонька Сова? (Про ведемедика Их)
  • Що не любив робити ведмедик? (Вмиватися)
  • Який сон приснився Иху? (Щоб він обріс зеленим мохом, втікали від нього друзі, мама не впізнала). І тоді ведмедик заплакав, прокинувся і побіг купатися до струмочка.
  1. Правила миття рук

Картинки по запросу як правильно мити руки (с изображениями ...

Вивчить вірш напам’ять “Сонечка умита ” Г. Бойко

Презентація "Охайність та особиста гігієна. Догляд за одягом і ...

Підсумок: Пам’ятайте дітки про гігієну та чистоту

28.06.2022 Вівторок

Дитина у природному довкіллі + літературне образотворення

Тема: Читання казки «Лисичка і журавель»

Мета: вчити дітей слухати і розуміти казку, характеризувати її героїв, давати оцінку їхнім вчинкам, продовжувати розвиватии художньо-мовленнєву діяльність дітей, розширювати словниковий запас; активізувати логічне мислення за допомогою проблемних завдань та вправ; розвивати мовлення, уважність,пам’ять, спостережливість;виховувати прагнення до добра і справедливості, дружні стосунки, взаємодопомогу; викликати цікавість до героїв казки як до представників природи – тварин.

Хід заняття:

Читання казки “Лисиця та журавель”

Подружилася лисиця з журавлем і кличе його до себе в гості: «Приходь, куме, приходь, дорогий! От уже як тебе пригощу!» Прийшов журавель на званий обід, а лисиця наварила каші, розмазала по тарілці і пригощає журавля: «Їж, куме, їж, голубчику! Сама готувала». Журавель хлоп-хлоп носом по тарілці! Стукав-стукав – нічого не вхопив. А лисиця лиже собі так лиже кашу, так всю сама і з’їла. З’їла лисиця кашу і каже: «Ну вибачай, куме, більше пригощати нічим». «Спасибі, кума, і на цьому, – відповідає журавель, – приходь завтра до мене». На другий день приходить лисиця до журавлю, а журавель наробив окрошки в високому глечику з вузькою шийкою і пригощає: «Їж, кумушка, їж, мила! Право, більше пригощати нічим ». Крутиться лисиця навколо глечика: і так зайде, і сяк, і лизне-то глечик, і понюхає – все нічого не дістане. А журавель стоїть на своїх високих ногах та довгим носом з глечика окрошку тягає: клював так клював, поки все з’їв. «Ну, вибачай, кумушка, більше пригощати нічим». Прийшла лисиця додому піймавши облизня. На цьому у них з журавлем і дружба скінчилася.

Бесіда за казкою:
-Хто дружив в цій казці?
-Хто перший запропонував пригостити один  одного?
-Що приготувала лисиця?
-Як журавель намагався щось з’їсти?
-Чим журавель пригощав лисичку ?
-Куди помістив журавель окрошку?                                                                                                                              -Чим скінчилась казка?

Фізкультхвилинка

Прилетіли журавлі, (діти ходять по килимку, високо піднімаючи ноги)

То великі, то малі, (присідання)

Сіли вони на люлі, та й співають: «Трі-рі-рі».

А лисиця не зіває, (ходьба навшпиньки)

Журавлів вона чекає (присідання)

Хоче їх вона спіймати, (розведення рук на боки

Щоб кумою усім стати.

Дидактична гра “Знайди лисичку”

Дидактична гра ” Лисичка з геометричних фігур”

 

22.06.2022 Середа

Дитина в соціумі + Мовлення дитини

Тема: «Щоб зростати сильним, спритним»
Мета: уточнити поняття дітей про роль фізичних вправ та спорту для гарного стану здоров’я; виховувати позитивне ставлення до простих фізкультурних вправ та рухливих ігор.
Хід заняття
1.М/гра «Я дружу зі спортом»
Діти розглядають зображення і розповідають, хто чим займається.

2.Д/гра «Зі спортом дружити – що треба робити?»
Діти вправляються в утворенні від названих тематичних іменників відповідних дієслів, спочатку неозначеної форми, а потім першої особи однини.
Наприклад: Біг – я вмію бігати – я бігаю; Стрибки – я вмію стрибати – я стрибаю; Присідання – я вмію присідати – я присідаю; Нахили – я вмію нахилятися – я нахиляюсь…
3.Гра «Спортивний рахунок»
Діти дають відповіді на запитання, називаючи правильні числа.
-Скільки м’ячів потрібно для гри у футбол? Скільки скакалок не вистачає п’ятьом дівчаткам, якщо в них їх усього три? Скільки лиж має бути в лижника? Скільки снігових куль потрібно, щоб зібрати сніговика? Скільки кросівок у двох бігунів?
4.

5.Робота з літературним твором Л. Мовчун
Кролики на роликах
Три кролика на роликах.
Не кролики – королики!
Чи ж зможе і корова
Купить кролячі кролики
І стать, як кролик, ролером?

Запитання до вірша: – Про яких незвичайних спортсменів ідеться у віршику? Як ви думаєте, які якості кроликів допомагали їм так гарно кататися на роликових ковзанах? Чи хочете ви мати ролики?

6.Д/вправа «Для чого потрібен інвентар?»
Діти розглядають зображення спортивного інвентарю і називають для яких спортивних ігор чи вправ він потрібен.


Підсумок : перегляд мультфільму про спорт дітям

21.06.2022 Вівторок

Дитина у природному довкіллі + літературне образотворення

Тема: “Вода – сік життя”

Мета: Ознайомити дітей з чинниками природи, їх впливом на здоров’я людей, вказати на значення води у житті людини. Привчати слухати літературні твори, розуміти їх зміст, вчити оцінювати вчинки героїв. Розвивати увагу, посидючість, цікавість.

Хід

Повітря, земля і вода – це Природа.

Природа -це Я. І Ти – це Природа.

У Божому світі під сонцем одним

Повинні ми жити у згоді.

Але люди не живуть у згоді з природою, часто забруднюють, нищать її. І від цього страждають усі, і насамперед тому, що погіршується здоров’я. А як ви думаєте, що треба робити, щоб жити у згоді з природою? Треба вчитися любити природу, розуміти її мову.

Влияние воды на здоровье человека | Гомельский областной ЦГЭ и ОЗ В Україні у червні вода забрала життя понад 30 дітей | Новини Вінниці | ВЛАСНО.info

Прислухайтеся, що вам прошепотіла травичка, проспівав вітерець. Чуєте, як виспівують пташки? Про що вони розповідають нам?

Гуркоче в небі грозовому грім.

Стрибають горобці, радіють люди.

Здоров’я буде в нас усіх міцним,

Якщо природу ми любити будем.

Ігри з водою: літні розваги для дітей і дорослих у статті

Чи любите ви дощ? Як ви одягаєтеся в дощову погоду? Як ви думаєте, чи можна під час літнього дощу загартовуватися?

Фізкультхвилинка

Іди, іди, дощику (діти махають руками, ніби звертаються до хмари),

Зваврю тобі борщику ( колові рухи руками),

Поставлю на дуба (піднімають руки вгору долонями назовні),

Закличу голуба (махають руками, ніби крилами).

Поки голуб прилетить (махають кистями рук) –

Дощик ся розлетить (нахиляються і розводять руками перед собою).

Вода – основа життя і здоров’я. Вона є всюди. Навіть у нашому тілі. Подивіться на розрізані яблука, понюхайте розрізану цибулю. Що, потекли слинки та слізки? От вам і вода.

Вода, вода, водиченька –

В глибокую криниченьку

З високої хмаринки,

Білої хустинки.

Воду бережіть, діти, і вона вам віддячить. А чому треба берегти воду? Як вона віддячує людям за бережливе ставлення до неї?

Воду п’ють і люди, і рослини. Без води людина довго прожити не може. Так само і рослина, якщо довго немає дощу, в’яне.

Бережіть воду

Не слухайте водоканал: чому воду з-під крану потрібно очищувати | Рубрика

Вода лилась із крана невпинною цівкою.

– Хто це тут порядкував? – суворо запитала Ніна.

То я руки мив, – почервонів Микола.

-А кран чого не закрутив?

-А хіба що? Вода ж ледь-ледь цідиться.

-Ледь-ледь, а кухлик за хвилину повний. До вечора ціле б озеро натекло.

Де не взявся Гавчик. Він облизнувся, бо дуже хотілося пити. Микола вилив воду з куухлика у мисочку. І Гавчик, помахуючи хвостом, заходився пити.

Тим часом кеухлик наповнився знову. Микола полив на підвіконні квіти. Листочки примули розправилися і посвіжішали.

-Усім, усім потрібна вода, – сказала повчально Ніна. – І людям, і птахам, і тваринам, і рослинам. А машини! Автомобіль без неї не обійдеться. Трактор також. І заводи, і фабрики без води не працюватимуть.

-Я все розумію, – сказав Микола й міцно закрутив кран, щоб води даремно не витекло ні краплини.

15.06.2022 Середа

Дитина в соціумі + Мовлення дитини
ТЕМА:” Лялька захворіла”

МЕТА: Розвивати мовлення малят; закріплювати знання дітей про те, що ліки — не іграшка, що багато хвороб можна лікувати за допомогою вітамінів, які містяться в овочах і фруктах; виховувати у дітей бажання піклуватися про ляльок, виявляти співчуття до хворих; уміння надавати їм допомогу, бути доброзичливими одне до одного.
ХІД:
Звертаємо увагу дитини на те, що одна з ляльок не грається, а лежить на ліжку.
– А чому не грається лялька Оля? У неї температура, горять щічки. Вона захворіла. Як же так могло статися? Лялька Оля з’їла морозиво, і у неї заболіло горло. Вона дістала з аптечки таблетки і хотіла лікуватися.

– Чи можна таблетки брати без дорослих? (Ні)

– Що ж тепер робити?
Дитина пропонує викликати лікаря.
— Добре, я зараз зателефоную до лікаря і попрошу про допомогу. А поки лікар їде, покладемо ляльку в ліжко, а я розповім , що таке таблетки.
Розповідь про таблетки.


— Люди дуже часто хворіють. В одних болить голова, у інших руки чи ноги. А від чого може захворіти людина? Коли хто-небудь захворіє, його обов’язково потрібно лікувати. До хворого запрошують лікаря. Лікар оглядає хворого. Призначає йому таблетки. Таблетки можна пити дітям тільки тоді, коли їх дають дорослі. Вони стежать за тим, щоб усе було так, як сказав лікар.
Приходить лікар, оглядає ляльку, запитує , що сталося. Вимірює ляльці температуру. Призначає ліки.
Лікар. Ліки — це не іграшки і не цукерки. Таблетки в руки можна брати тільки дорослим. Але я хочу розповісти, що можна використовувати замість таблеток як ліки.

Загадки.
• Жовтий, ароматний, кислий,

А на смак приємний,

До чаю дуже гарний він, називається… (лимон).

Харчовий ароматизатор лимон — Відкритий Ринок
• Зверху кіска, знизу спис.

Що за овоч в мене ріс? (Морква.)


• Хто її роздягає, той сльози проливає. (Цибуля.)


• Кругле та рум’яне,

Ароматне та гладке

На дереві росте. (Яблуко.)


Лікар дістає із кошика овочі та фрукти.


Лікар. У цих овочах і фруктах є багато вітамінів, і тому вони дуже корисні для дітей і дорослих. Але я хочу розкрити вам маленьку таємницю.
Овочі та фрукти бувають корисними тільки тоді, коли їх помили перед вживанням.
Дидактична гра «Відгадай на смак»
Мета: вчити дітей розрізняти овочі і фрукти за смаком; виховувати увагу.
Матеріал: яблуко, груша, цибуля, морква, лимон, огірок, помідор. Якщо дитина правильно називає овочі або фрукти, всі діти плещуть у долоні.

14.06.2022 Вівторок

Дитина у природному довкіллі + літературне образотворення

Тема: “НАВІЩО ДІТКАМ ЗУБКИ”

Мета: уточнити і закріпити знання дітей про зуби, засоби догляду та профілактику, про значення правильного харчування для здоров’я зубів, ознайомити з правилами користування зубною щіткою, виховувати культурно гігієнічні навички.

Хід заняття

– Доброго ранку, діти! Сьогодні в нас незвичайне заняття, а справжня цікава подорож в загадкову країну. – А он погляньте вже й будиночок видніється і нам назустріч вийшла маленька фея. Цікаво, хто ж вона? Ось послухайте.

Загадка про зуби

 Повен хлівець білих овець.
Стоїть погрібець, а в ньому два ряди овець

вектор росписью зубной феи, вектор, ручной, Зубная фея PNG и ...

Читання вірша про зубну фею

Живе собі фея маленька зубна,
грайлива , весела, потішна й смішна.
Пилок вона має дрібний і блискучий,
м’якенький, легенький і дуже пахучій!

Ним трусить на діток, щоб всі вони спали,
коли з-під подушок їх зубки збирає
в мішечок чарівний з ниток золотих,
шовкових і ніжних та дуже міцних.

Вона тії зубки у мушлі складає,
з них потім перлинки морські виростають,
а рибки перлинками ” в м”ячика” грають
і ними хатинки свої прикрашають.

Натомість монетки для діток дають,
а фея із друзями їх роздають,
усім дітлахам у солодкому сні,
щоб зубки в малят росли гарні й міцні!

Бесіда «Навіщо потрібні зуби»

https://youtu.be/YiS5vLsnnss

– Але спочатку давайте доведемо зубкам їх важливість. Навіщо ж потрібні зуби? ( відповіді дітей).

Зубки прорізаються у дитинстві. Ці зуби обов’язково випадають. А в кого уже випав зубчик? Що лишилося на його місці? На місці зубчиків, які випадають, виростають нові зуби. Вони називаються постійні. Ці зуби, рівні, гарні, білі, широкі.

Дидактична гра «Що приносить зубкам користь, а що – шкоду?

Презентація "Корисне чи шкідливе"

Презентація "Корисне чи шкідливе"

 Пограємо у гру «Так чи ні»

  1. Необхідно чистити зуби вранці та увечері перед сном.
  2. Їсти багато солодощів.
  3. Полоскати рот після їжі.
  4. Гризти горіхи, олівці, нігті.
  5. Зубну щітку тримати в чистоті.
  6. Не ходити до стоматолога.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.