Група раннього віку “Чомусики” Вихователі: Грищенко Л. М., Разумова Ю. В.

24.08.2022 Середа

Дитина в соціумі

Тема: «Мій рідний край, моя земля»

Мета: Збагатити знання дошкільників про рідний край, Батьківщину, її символи, обереги, звичаї; розвивати інтерес до історії рідного краю; виховувати патріотичні почуття.

Хід заняття

Навчальна презентація на тему "Де є вода в природі?"

Як називається наша країна? (Україна)

Послухайте казку про Україну.

Державні символи Укаїни

Державні символи України - презентація з я і Україна

Pin by Валентина on Boards (Плакаты, картины, ширмы) | Abc printables, Abc, Provocations

23.08.2022 Вівторок

Дитина у природному довкіллі + літературне образотворення

+ Дитина в соціумі

Тема: “Соняшник – символ сонця, символ Батьківщини”

Мета: ознайомити дітей із рослинним символом українського народу – соняшником; формувати уявлення про те, як шанобливо наші предки ставилися до соняха – символу сонця, родючості, єдності; розвивати мовлення, мислення, увагу, зосередженість, уміння слухати літературний твір та розуміти його зміст; виховувати шанобливе ставлення до традицій, оберегів та символів свого народу.

Хід заняття

Загадка

На сонечко я схожий

І сонечко люблю.

До нього повертаю

Голівоньку свою.

Що це? (Соняшник)

Соняшник після озимої – додатковий заробіток чи ризик? - Яблуком

Розучування загадки про соняшник за допомогою символів

Презентація "Найрозумніший" 1 клас

Легенда про соняшник

…Як на світі ще не було нас. то Сонце сходило на Землю зі своїми дочками. Вдень вони жили на Землі, а ввечері йшли на небо. Одного дня вони веселилися на галявині. Як стало Сонце сідати, почали дівчатка збиратися додому. Але найменша забула свій вінок і повернулася назад його шукати. Коли ж вона повернулася, сестер уже не було, вони залишили Землю.

Красуня засумувала, заплакала, скропивши землю слізьми. І тоді красуня стала квіткою, що в тузі за рідною домівкою повертається голівкою до Сонця. Назвали її соняшник.

Це легенда. А звідки ж насправді з’являються такі чарівні квіти?

Пальчикова гімнастика “Сонечко”

Слухання дитячої пісеньки “Соняшнику, милий друже”

16.08.2022 Вівторок

Дитина у природному довкіллі + літературне образотворення

Тема. «Ліс нам друг, а ми його друзі»

Мета: продовжувати ознайомлювати дітей з об’єктами природного довкілля; навчати розрізняти ялинку та березу за їх характерними особливостями; навчати правильного поводження в природі; вчити розуміти значення лісу для людини; вчити слухати літературний твір, розуміти його зміст, відповідати на питання за прочитаним; виховувати дбайливе ставлення до природи, почуття любові до рідного краю, бажання примножувати його багатства.

Хід заняття

  • Що це білочка нам принесла? (шишку)

Еловая шишка на белом фоне крупным планом, шишка, осень, природа, макро Stock Photo | Adobe Stock

  • А з якого дерева вона її взяла?

Ялина звичайна горщик P9 купити поштою в Одесі, Києві, Україні | Agro-Market

Шишки ростуть на ялинці.

  • Погляньте на гілочки ялинки.

Ялина: картинки, стокові Ялина фотографії, зображення | Скачати з Depositphotos

  • У ялинки є листочки?
  • А що у ялинки є замість листочків? Це голки.
  • Які вони? (колючі) А якого вони кольору?

Прочитайте вірш Г. Демченка “Ялинка”

Ялинка

Ой ялинко зелененька,

Ти була колись маленька,

А тепер ти ось така

І висока, і струнка.

Швидко ти набралась сили:

Сонце, дощ тебе ростили.

Сірий зайчик для забав

Під ялинкою стрибав.

         Береза: картинки, стокові Береза фотографії, зображення | Скачати з Depositphotos Ялина: картинки, стокові Ялина фотографії, зображення | Скачати з Depositphotos

  • Погляньте на ялинку та на березу. Чим вони схожі? (У них є стовбур, гілки, корінь)
  • У берізки стовбур якого кольору? (Білого)
  • А в ялинки? (Коричневого)
  • Що у берізки на гілочках? (Листочки)
  • А у ялинки? (Голочки)
  • На ялинках ростуть шишки, а на берізках ні.
  • Яка частина дерева знаходиться в землі, тому ми не можемо її побачити? (Коріння)
  • Узимку на березі немає листя, а на ялинці зелені голки залишаються, тому вона взимку зелена. Дерева ростуть у лісі. Їх там багато.

Прочитайте вірш П. Сиченко “Вмійте любити природу”

Вмійте любити природу

В полі, у лісі, над яром –

Квіти, дерева і трави…

Цвіту не вирви задаром,

Гілки не ламай для забави.

Оберігайте ж повсюди

Шлях і стежинку у гаї.

Все те окрасою буде

Нашого рідного краю.

 

10.08.2022 Середа

Дитина в соціумі

Тема: “Гарне наше рідне місто!”

Мета: закріпити знання дітей про назву рідного міста, дати поняття про те, що в місті є вулиці, житлові будинки тощо, формувати у малят навички безпечної поведінки на вулиці; збагачувати словниковий запас малят, навчати їх визначати розмір заданого об’єкта, вживати у мовленні слова “більший”, “менший”, “найбільший”, “однакові”; розвивати пізнавальний інтерес до довкілля.

Хід заняття

Ми усі живемо в чудовому місті.

Як називається наше рідне місто?

Подобається вам наше місто?

Подумайте і скажіть, яке наше місто?(велике, гарне…)

Скільки в ньому живе людей?(Багато)

Скільки їздить машин, автобусів?(Багато)

А ще в нашому місті багато вулиць.

SVOBODA.FM :: Знаменитий конотопський трамвай. ФОТО

Гляньмо, дітки пильним оком –

Вулиця така широка!

Їй не личить тиша й сум –

Всюди гамір, всюди шум.

Скрізь біжать автомобілі

Жовті, сині, чорні, білі.

Всі несуться, всі гудуть,

Спритні шини мчаться в путь.

Ні дорослим, ні малятам

Пішки їх не наздогнати.

Їдуть всі вони мерщій,

В кожнім за кермом – водій.

Дітки, що ви бачите на малюнку?(Вулицю)

Яка міська вулиця?(Велика, широка, довга)

Ця вулиця тиха чи гамірна?(Гамірна)

Що можна побачити на вулиці?(Різний транспорт, людей)

Що росте на вулиці обабіч дороги?(Дерева)

А ще на кожній вулиці – багато різних будинків та будиночків.

Д/гра “Такі різні будинки!” 

Гра: Більший - менший

Що є у кожного будиночка?

Ой летить пернатий птах,

Він присяде нам на …(дах).

Як настане ранок, сонце

Світить лагідно в …(віконце).

Білить хату бабця Ніна –

У хатині білі …(стіни).

Вклалась спати тітка Мері,

І на ключ замкнула …(двері).

Тож давайте спробуємо відчинити замкнені двері.

Малята, розкажіть, в якому будиночку ви живете.

Кожен будинок – гарний та затишний. Але час від часу діткам хочеться погуляти на вулиці. Подумайте і скажіть, чи можна гратися на дорозі?

Де можна гратися дітям?(На дитячих майданчиках, у дворі)

Наш двір

Тут ти гуляєш з друзями,

Тут лавочки з бабусями.

Якщо погратись хочеться,-

Є гойдалка й пісочниця.

Всі люблять цей майданчик –

Юрко, Олег, Богданчик,

Олеся і Маринка,

Катруся і Іринка.

Для тебе і для мене –

Він затишний, зелений,

Найкращий він, повір,

Наш любий, милий двір.

09.08.2022 Вівторок

Дитина у природному довкіллі

Тема «Спостереження та досліди з піском»

Мета: розширити та поглибити уявлення дітей про пісок – сипкий, вологий – з вологого піску можна ліпити, пісок стає вологим, якщо його полити або після дощу, вранці від роси; розвивати допитливість, 6ажання пізнавати взаємозалежності у стані речей під час їх взаємодії.

Ще задовго до того, як дітей цілеспрямовано ознайомлять з властивостями піску, вони пізнають їх самостійно. Однак ці уявлення мають стихійний, неусвідомлений характер. У процесі спостережень  пояснення властивостей піску супроводжуються діями дорослого та дитини, спрямованими на перехід піску з одного стану в інший. Спостереження варто проводити за різної погоди під час прогулянки дітей на свіжому повітрі.

Картинки і фото дітей в пісочниці

1 Дослід: запропонувати  дитині взяти трішки сухого піску, покласти на долоні й розтерти. Чому розтирається пісок? Якого він кольору? Чи скріплюються піщинки у грудку?

2 Дослід: взяти трішки сухого піску й з висоти піднятої руки висипати його на дощечку для ліплення. Що сталося з піском? Чому? Чому на майданчику пісок розсипався по всій ділянці? Сухий пісок – сипкий.

3 Дослід: насипати гірку піску на дощечку і змочити водою. Пісок ліпиться? Чому? Висновки дітині  зро6ити допомагає дорослий, якщо дитина затрудняється самостійно.

ЗДО_35_Віконечко_в_природу_"Досліди з піском" - YouTube

4 Дослід: запропонувати намалювати паличкою на сухому і вологому піску, а потім визначити, на якому малювати зручніше.

«Пісочна країна» (малювання сухим піском)

Матеріал: сухий пісок, аркуші паперу з намальованими картинками, клеючі олівці.

Хід: Запропонувати клеючим олівцем обвести весь малюнок, а потім на клей насипати сухий пісок.

  • Струсивши зайвий пісок подивитися, що вийшло.

Висновок: Сухим піском можна малювати.

21.07.2022р. Четвер 

“БАРВИ ЛІТА” Малюємо фарбами просто

20.07.2022р. Середа

“ЛІТО” ЗАНЯТТЯ З ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НАВКОЛИШНІМ

 

19.07.2022р. Вівторок

Дитина в природньому довкіллі

Тема «Гарна квіточка – ромашка»

Мета: збагачувати знання малят про флору рідного краю, зокрема квіткові рослини, розвивати пізнавальний інтерес до них; учити дітей уважно розглядати ромашку, описувати її вигляд тощо; формувати уявлення про те, що ці  квіти бувають різних видів залежно від місця зростання; продовжувати знайомити вихованців із художніми творами про рослинний світ регіону; виховувати основи екологічно доцільної поведінки, прищеплювати любов та бережливе ставлення до рослинного світу.

Хід заняття:

Вдягла квіточка сорочку

З білосніжних пелюсточків,

А у самій серединці,

У пелюстковій корзинці,

Наче у віконечку,-

Золотаве сонечко.

Здогадатись нам не важко:

Зветься квітка ця… (ромашка).

 

Дидактична гра «Розкажіть про ромашку»

Дітям пропонується уважно роздивитися рослину садової ромашки

  • Які частини є в ромашки? (Стебло, квіточки, пуп’янки, листочки,корінь)
  • Як виглядає квітка ромашки? (Вона кругла, біла, а серединка квіточки жовта)
  • Які пуп’янкив ромашки? (Маленькі, круглі, зелені)
  • Що буде з пуп’янків? (Квіточки)
  • Яке стебельце в ромашки?(Високе, тоненьке, але міцне)
  • Які листочки у ромашки?(Зелені, яскраві, різьблені, невеличкі)
  • Ромашка сильно пахне?(Ні, вона має ледь чутний запах)

Ось яка вона – ромашка! Подобається вам милуватися нею?(Діти дають позитивну відповідь).Як ви вважаєте, кого ще може привабити ромашка, хто може завітати до неї в гості?(Метелик, мурашка, жук, коник-стрибунець).

Фізкульхвилинка «У гості до ромашки»

Йдуть у гості до ромашки

Всі комашечки-комашки:

(Малята йдуть одне за одним у спокійному темпі)

Ось метелик білий, гожий,

На ромашку трохи схожий.

(Легкий біг із змахуванням руками)

Ось повзе руда мурашка-

До вподоби їй ромашки.

(Просування вперед навприсядки, махи опущеними руками при землі)

Коник-стрибунець примчав-

Він на квіткі спочивав.

(Стрибки на обох ногах)

Всіх ромашка привітала,

Всім голівкою кивала.

 Показ дітям картки із зображенням різних видів ромашки.

     

 

Сухання пісні   ” Ромашки – Сестрички”

18.07.2022р. Понеділок

Ви повинні навчити цих речей своїх дітей для їхньої ж безпеки!

ПАМ’ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ:

1. Ніколи не залишайте дитину вдома саму, хоча б до 10-12 років. Пам’ятайте: може трапитися усе що завгодно, і достатньо тільки однієї фатальної випадковості, щоб потім пам’ятати про неї все життя. Будь-яка квартира містить масу небезпек для дитини. Їх спектр величезний: від мимоволі включеного газу або випадкової пожежі, що сталася в результаті короткого замкнення електропроводки, — до цілеспрямованого вторгнення чужої людини. Усе це може спричинити непоборні наслідки.

2. Ніколи не випускайте дитину саму на вулицю після 21 години, навіть улітку. Не залишайте дитину саму біля входу в магазин, у аптеку, відділення зв’язку, у дворі, навіть біля власного під’їзду. Також на дачі дитина ніколи не повинна сама гуляти за межами вашої ділянки. І тут може трапитися всяке, достатньо тільки однієї фатальної випадковості.

3. Наполягайте на тому, щоб ваша дитина на все життя чітко засвоїла: треба з підозрою ставитися до чужих людей. Увесь світ для дитини повинен жорстко ділитися на «своїх» і «чужих». Чужому не можна відкривати двері. З чужим нема про що розмовляти в дворі. Від чужого на вулиці не можна приймати подарунки. Із чужим не можна нікуди йти, сідати в автомобіль, виїжджати на автобусі і т. і. Із чужими людьми ніколи не можна сідати в один ліфт.

4. Виховуйте в дітей спостережливість. Повірте, вона буде корисна як для них, так і для вас. Дитина повинна вміти уважно дивитися на всі боки й помічати все, що відбувається навколо. Діти часто помічають те, що ми, дорослі, пропускаємо «поза очима». Навчіть дитину не просто спостерігати, а ще й розповідати вам про все, що вона помітила незвичайного у дворі, на вулиці, навкруги, на дачі. Не виключено, що її дитячі спостереження приведуть вас до серйозних висновків.

5. Дитина повинна знати: усе, необхідне для неї, вона одержує від вас – батьків. У крайньому випадку, від когось, але у вашій присутності і, обов’язково, за вашим схваленням. Значить, нічого не можна підбирати на вулиці — ні яскравої іграшки, ні гарного папірця. Значить, ніколи й нічого не можна брати в незнайомих людей — ні морозива, ні тістечка, ні напоїв, ні цигарки, ні шприца.

6. Дитина не повинна приносити в будинок нічого з того, що вона все-таки може знайти у дворі або на дачі. Ні кинутої кимось іграшки, ні забутої авторучки, ні яскравої бляшанки, ні симпатичної пляшки, ні знайденої на лавці книги, ні викинутого кимось конверта з рідкісною маркою, ні бездомного собаки, ні приблудної кішки. Усе це може бути джерелом реальної або потенційної небезпеки.

7. Ніякі дитячі сльози ніколи не повинні стати мотивом для того, щоб ви послабили пильність. Ваше слово завжди повинно значити саме «ні», а не «мабуть». Дитина повинна твердо знати й розуміти слова «можна» і «не можна». Усе, що ви визнаєте припустимим для дитини (нова іграшка, собака, кішка), повинне пройти через ваші руки, бути перевірено вами й відповідним чином оброблено.

8. Навчіть дитину не розповідати «першому зустрічному» про ваш сімейний статок, місце роботи й посади батьків.

Діти – це батьківська відповідальність. Будьте пильними.

 

29.06.2022 Середа

Мовлення дитини

Тема: «Ми охайні малюки»

Мета: продовжувати розвивати активне мовлення, пам’ять, увагу, мислення, пізнавальний інтерес, мовленнєве дихання малюків; вчити їх правильно називати предмети, розуміти мовлення дорослого та відповідати на запитання; збагачувати активний і пасивний словник дітей назвами предметів особистої гігієни (мило, рушничок…); тренувати рухливість мовленнєвого апарату; формувати культурно-гігієнічні навички; виховувати охайність, акуратність, дбайливе ставлення до свого здоров’я.

Хід заняття

Вихователь. Доброго ранку, доброго дня!

Хай плещуть долоньки!

Хай тупають ніжки!

Працюють голівки!

Бажаю усім здоров’я й добра!

Сьогодні у нас незвичайне заняття. Ми з вами повинні потрапили в гості до тітоньки Сови.

А допоможе нам казочка. Тож, слухайте уважно.

Жив – був собі Язичок. Він мешкав у своєму будиночку – ротику. (Візьміть свої дзеркальця і подивіться, а у вас є язичок? Покажіть його?)

  • «Неслухняний язичок» (покусаємо його). Але він дбав про свої зубки. Щоб всі вони були біленькі, їх слід почистити гарненько.
  • «Почистити зубки» (верхні, нижні, з внутрішньої сторони, зовні). Він цукерки полюбляв.
  • «Цукерка» (поштовхати язичком то в одну щічку, то в іншу). І варення куштував, потім губки облизав.
  • «Смачне варення» Став годинником він гратись. Так – так, тік – так не зупиниться ніяк.
  • «Маятник». Крізь щілину язичок та й забрався на гойдалку. Вгору – вниз, вгору – вниз.
  • «Гойдалка» І побіг бешкетник далі. Допоміг завести трактор (Др – р – р).

Ось біжить казковий коник (клац – клац).

Потім він зустрів півника (ку – ка – рі – ку!).

Песик поруч пробігав (гав – гав!).

На лужку паслась корівка (му – у – у!).

Раптом дмухнув вітерець (ш – ш – ш).

Він пригнав хмаринку, (дують на хмаринку  з ватних  дисків).

Перегляд мультфільму про Замазуру

Сподобалась вам казочка тітоньки Сови? Обговорення переглянутого.

  • Як звали маленького хлопчика? (Неслуха)
  • Які в нього були ручки? (Брудні)
  • Про кого казочку розповіла йому тітонька Сова? (Про ведемедика Их)
  • Що не любив робити ведмедик? (Вмиватися)
  • Який сон приснився Иху? (Щоб він обріс зеленим мохом, втікали від нього друзі, мама не впізнала). І тоді ведмедик заплакав, прокинувся і побіг купатися до струмочка.
  1. Правила миття рук

Картинки по запросу як правильно мити руки (с изображениями ...

Вивчить вірш напам’ять “Сонечка умита ” Г. Бойко

Презентація "Охайність та особиста гігієна. Догляд за одягом і ...

Підсумок: Пам’ятайте дітки про гігієну та чистоту

28.06.2022 Вівторок

Дитина у природному довкіллі + літературне образотворення

Тема: Читання казки «Лисичка і журавель»

Мета: вчити дітей слухати і розуміти казку, характеризувати її героїв, давати оцінку їхнім вчинкам, продовжувати розвиватии художньо-мовленнєву діяльність дітей, розширювати словниковий запас; активізувати логічне мислення за допомогою проблемних завдань та вправ; розвивати мовлення, уважність,пам’ять, спостережливість;виховувати прагнення до добра і справедливості, дружні стосунки, взаємодопомогу; викликати цікавість до героїв казки як до представників природи – тварин.

Хід заняття:

Читання казки “Лисиця та журавель”

Подружилася лисиця з журавлем і кличе його до себе в гості: «Приходь, куме, приходь, дорогий! От уже як тебе пригощу!» Прийшов журавель на званий обід, а лисиця наварила каші, розмазала по тарілці і пригощає журавля: «Їж, куме, їж, голубчику! Сама готувала». Журавель хлоп-хлоп носом по тарілці! Стукав-стукав – нічого не вхопив. А лисиця лиже собі так лиже кашу, так всю сама і з’їла. З’їла лисиця кашу і каже: «Ну вибачай, куме, більше пригощати нічим». «Спасибі, кума, і на цьому, – відповідає журавель, – приходь завтра до мене». На другий день приходить лисиця до журавлю, а журавель наробив окрошки в високому глечику з вузькою шийкою і пригощає: «Їж, кумушка, їж, мила! Право, більше пригощати нічим ». Крутиться лисиця навколо глечика: і так зайде, і сяк, і лизне-то глечик, і понюхає – все нічого не дістане. А журавель стоїть на своїх високих ногах та довгим носом з глечика окрошку тягає: клював так клював, поки все з’їв. «Ну, вибачай, кумушка, більше пригощати нічим». Прийшла лисиця додому піймавши облизня. На цьому у них з журавлем і дружба скінчилася.

Бесіда за казкою:
-Хто дружив в цій казці?
-Хто перший запропонував пригостити один  одного?
-Що приготувала лисиця?
-Як журавель намагався щось з’їсти?
-Чим журавель пригощав лисичку ?
-Куди помістив журавель окрошку?                                                                                                                              -Чим скінчилась казка?

Фізкультхвилинка

Прилетіли журавлі, (діти ходять по килимку, високо піднімаючи ноги)

То великі, то малі, (присідання)

Сіли вони на люлі, та й співають: «Трі-рі-рі».

А лисиця не зіває, (ходьба навшпиньки)

Журавлів вона чекає (присідання)

Хоче їх вона спіймати, (розведення рук на боки

Щоб кумою усім стати.

Дидактична гра “Знайди лисичку”

Дидактична гра ” Лисичка з геометричних фігур”

 

22.06.2022 Середа

Дитина в соціумі + Мовлення дитини

Тема: «Щоб зростати сильним, спритним»
Мета: уточнити поняття дітей про роль фізичних вправ та спорту для гарного стану здоров’я; виховувати позитивне ставлення до простих фізкультурних вправ та рухливих ігор.
Хід заняття
1.М/гра «Я дружу зі спортом»
Діти розглядають зображення і розповідають, хто чим займається.

2.Д/гра «Зі спортом дружити – що треба робити?»
Діти вправляються в утворенні від названих тематичних іменників відповідних дієслів, спочатку неозначеної форми, а потім першої особи однини.
Наприклад: Біг – я вмію бігати – я бігаю; Стрибки – я вмію стрибати – я стрибаю; Присідання – я вмію присідати – я присідаю; Нахили – я вмію нахилятися – я нахиляюсь…
3.Гра «Спортивний рахунок»
Діти дають відповіді на запитання, називаючи правильні числа.
-Скільки м’ячів потрібно для гри у футбол? Скільки скакалок не вистачає п’ятьом дівчаткам, якщо в них їх усього три? Скільки лиж має бути в лижника? Скільки снігових куль потрібно, щоб зібрати сніговика? Скільки кросівок у двох бігунів?
4.

5.Робота з літературним твором Л. Мовчун
Кролики на роликах
Три кролика на роликах.
Не кролики – королики!
Чи ж зможе і корова
Купить кролячі кролики
І стать, як кролик, ролером?

Запитання до вірша: – Про яких незвичайних спортсменів ідеться у віршику? Як ви думаєте, які якості кроликів допомагали їм так гарно кататися на роликових ковзанах? Чи хочете ви мати ролики?

6.Д/вправа «Для чого потрібен інвентар?»
Діти розглядають зображення спортивного інвентарю і називають для яких спортивних ігор чи вправ він потрібен.


Підсумок : перегляд мультфільму про спорт дітям

21.06.2022 Вівторок

Дитина у природному довкіллі + літературне образотворення

Тема: “Вода – сік життя”

Мета: Ознайомити дітей з чинниками природи, їх впливом на здоров’я людей, вказати на значення води у житті людини. Привчати слухати літературні твори, розуміти їх зміст, вчити оцінювати вчинки героїв. Розвивати увагу, посидючість, цікавість.

Хід

Повітря, земля і вода – це Природа.

Природа -це Я. І Ти – це Природа.

У Божому світі під сонцем одним

Повинні ми жити у згоді.

Але люди не живуть у згоді з природою, часто забруднюють, нищать її. І від цього страждають усі, і насамперед тому, що погіршується здоров’я. А як ви думаєте, що треба робити, щоб жити у згоді з природою? Треба вчитися любити природу, розуміти її мову.

Влияние воды на здоровье человека | Гомельский областной ЦГЭ и ОЗ В Україні у червні вода забрала життя понад 30 дітей | Новини Вінниці | ВЛАСНО.info

Прислухайтеся, що вам прошепотіла травичка, проспівав вітерець. Чуєте, як виспівують пташки? Про що вони розповідають нам?

Гуркоче в небі грозовому грім.

Стрибають горобці, радіють люди.

Здоров’я буде в нас усіх міцним,

Якщо природу ми любити будем.

Ігри з водою: літні розваги для дітей і дорослих у статті

Чи любите ви дощ? Як ви одягаєтеся в дощову погоду? Як ви думаєте, чи можна під час літнього дощу загартовуватися?

Фізкультхвилинка

Іди, іди, дощику (діти махають руками, ніби звертаються до хмари),

Зваврю тобі борщику ( колові рухи руками),

Поставлю на дуба (піднімають руки вгору долонями назовні),

Закличу голуба (махають руками, ніби крилами).

Поки голуб прилетить (махають кистями рук) –

Дощик ся розлетить (нахиляються і розводять руками перед собою).

Вода – основа життя і здоров’я. Вона є всюди. Навіть у нашому тілі. Подивіться на розрізані яблука, понюхайте розрізану цибулю. Що, потекли слинки та слізки? От вам і вода.

Вода, вода, водиченька –

В глибокую криниченьку

З високої хмаринки,

Білої хустинки.

Воду бережіть, діти, і вона вам віддячить. А чому треба берегти воду? Як вона віддячує людям за бережливе ставлення до неї?

Воду п’ють і люди, і рослини. Без води людина довго прожити не може. Так само і рослина, якщо довго немає дощу, в’яне.

Бережіть воду

Не слухайте водоканал: чому воду з-під крану потрібно очищувати | Рубрика

Вода лилась із крана невпинною цівкою.

– Хто це тут порядкував? – суворо запитала Ніна.

То я руки мив, – почервонів Микола.

-А кран чого не закрутив?

-А хіба що? Вода ж ледь-ледь цідиться.

-Ледь-ледь, а кухлик за хвилину повний. До вечора ціле б озеро натекло.

Де не взявся Гавчик. Він облизнувся, бо дуже хотілося пити. Микола вилив воду з куухлика у мисочку. І Гавчик, помахуючи хвостом, заходився пити.

Тим часом кеухлик наповнився знову. Микола полив на підвіконні квіти. Листочки примули розправилися і посвіжішали.

-Усім, усім потрібна вода, – сказала повчально Ніна. – І людям, і птахам, і тваринам, і рослинам. А машини! Автомобіль без неї не обійдеться. Трактор також. І заводи, і фабрики без води не працюватимуть.

-Я все розумію, – сказав Микола й міцно закрутив кран, щоб води даремно не витекло ні краплини.

15.06.2022 Середа

Дитина в соціумі + Мовлення дитини
ТЕМА:” Лялька захворіла”

МЕТА: Розвивати мовлення малят; закріплювати знання дітей про те, що ліки — не іграшка, що багато хвороб можна лікувати за допомогою вітамінів, які містяться в овочах і фруктах; виховувати у дітей бажання піклуватися про ляльок, виявляти співчуття до хворих; уміння надавати їм допомогу, бути доброзичливими одне до одного.
ХІД:
Звертаємо увагу дитини на те, що одна з ляльок не грається, а лежить на ліжку.
– А чому не грається лялька Оля? У неї температура, горять щічки. Вона захворіла. Як же так могло статися? Лялька Оля з’їла морозиво, і у неї заболіло горло. Вона дістала з аптечки таблетки і хотіла лікуватися.

– Чи можна таблетки брати без дорослих? (Ні)

– Що ж тепер робити?
Дитина пропонує викликати лікаря.
— Добре, я зараз зателефоную до лікаря і попрошу про допомогу. А поки лікар їде, покладемо ляльку в ліжко, а я розповім , що таке таблетки.
Розповідь про таблетки.


— Люди дуже часто хворіють. В одних болить голова, у інших руки чи ноги. А від чого може захворіти людина? Коли хто-небудь захворіє, його обов’язково потрібно лікувати. До хворого запрошують лікаря. Лікар оглядає хворого. Призначає йому таблетки. Таблетки можна пити дітям тільки тоді, коли їх дають дорослі. Вони стежать за тим, щоб усе було так, як сказав лікар.
Приходить лікар, оглядає ляльку, запитує , що сталося. Вимірює ляльці температуру. Призначає ліки.
Лікар. Ліки — це не іграшки і не цукерки. Таблетки в руки можна брати тільки дорослим. Але я хочу розповісти, що можна використовувати замість таблеток як ліки.

Загадки.
• Жовтий, ароматний, кислий,

А на смак приємний,

До чаю дуже гарний він, називається… (лимон).

Харчовий ароматизатор лимон — Відкритий Ринок
• Зверху кіска, знизу спис.

Що за овоч в мене ріс? (Морква.)


• Хто її роздягає, той сльози проливає. (Цибуля.)


• Кругле та рум’яне,

Ароматне та гладке

На дереві росте. (Яблуко.)


Лікар дістає із кошика овочі та фрукти.


Лікар. У цих овочах і фруктах є багато вітамінів, і тому вони дуже корисні для дітей і дорослих. Але я хочу розкрити вам маленьку таємницю.
Овочі та фрукти бувають корисними тільки тоді, коли їх помили перед вживанням.
Дидактична гра «Відгадай на смак»
Мета: вчити дітей розрізняти овочі і фрукти за смаком; виховувати увагу.
Матеріал: яблуко, груша, цибуля, морква, лимон, огірок, помідор. Якщо дитина правильно називає овочі або фрукти, всі діти плещуть у долоні.

14.06.2022 Вівторок

Дитина у природному довкіллі + літературне образотворення

Тема: “НАВІЩО ДІТКАМ ЗУБКИ”

Мета: уточнити і закріпити знання дітей про зуби, засоби догляду та профілактику, про значення правильного харчування для здоров’я зубів, ознайомити з правилами користування зубною щіткою, виховувати культурно гігієнічні навички.

Хід заняття

– Доброго ранку, діти! Сьогодні в нас незвичайне заняття, а справжня цікава подорож в загадкову країну. – А он погляньте вже й будиночок видніється і нам назустріч вийшла маленька фея. Цікаво, хто ж вона? Ось послухайте.

Загадка про зуби

 Повен хлівець білих овець.
Стоїть погрібець, а в ньому два ряди овець

вектор росписью зубной феи, вектор, ручной, Зубная фея PNG и ...

Читання вірша про зубну фею

Живе собі фея маленька зубна,
грайлива , весела, потішна й смішна.
Пилок вона має дрібний і блискучий,
м’якенький, легенький і дуже пахучій!

Ним трусить на діток, щоб всі вони спали,
коли з-під подушок їх зубки збирає
в мішечок чарівний з ниток золотих,
шовкових і ніжних та дуже міцних.

Вона тії зубки у мушлі складає,
з них потім перлинки морські виростають,
а рибки перлинками ” в м”ячика” грають
і ними хатинки свої прикрашають.

Натомість монетки для діток дають,
а фея із друзями їх роздають,
усім дітлахам у солодкому сні,
щоб зубки в малят росли гарні й міцні!

Бесіда «Навіщо потрібні зуби»

https://youtu.be/YiS5vLsnnss

– Але спочатку давайте доведемо зубкам їх важливість. Навіщо ж потрібні зуби? ( відповіді дітей).

Зубки прорізаються у дитинстві. Ці зуби обов’язково випадають. А в кого уже випав зубчик? Що лишилося на його місці? На місці зубчиків, які випадають, виростають нові зуби. Вони називаються постійні. Ці зуби, рівні, гарні, білі, широкі.

Дидактична гра «Що приносить зубкам користь, а що – шкоду?

Презентація "Корисне чи шкідливе"

Презентація "Корисне чи шкідливе"

 Пограємо у гру «Так чи ні»

  1. Необхідно чистити зуби вранці та увечері перед сном.
  2. Їсти багато солодощів.
  3. Полоскати рот після їжі.
  4. Гризти горіхи, олівці, нігті.
  5. Зубну щітку тримати в чистоті.
  6. Не ходити до стоматолога.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *