ІІ молодша група Б “Ягідка” Вихователі: Третьякова О.А., Котлярова А.В.

30.06.2022 н.р. Четвер 

Заняття:  Образотворче мистецтво 

Тема: «Кольорові клубочки для котика».

Мета: розвивати вміння дітей малювати злиті лінії круговими рухами, не відриваючи олівця від паперу; правильно тримати олівець, вибирати колір самостійно; закріплювати знання основних кольорів. Викликати почуття радості від створення різнокольорових малюнків.

Матеріал та обладнання: м’яка іграшка –  кошеня, клубочок, вушні палички, фарба гуаш, альбомний аркуш паперу з намальованим котиком.

Хід заняття

І. Організаційний момент.

Я всміхаюсь сонечку:

Здрастуй, золоте.

Я всміхаюсь квіточці:

Хай вона росте.

Я всміхаюсь дощику:

Лийся, мов з відра.

Друзям усміхаюся:

Зичу їм добра.

ІІ. Сюрпризний момент.

  • Дітки, коли я йшла до дитячого садочка, то зустріла когось дуже симпатичного. А хочете дізнатися, хто ж це був? Тоді відгадайте загадку.

Хто з хвостиком і вушками,

В кого лапки з подушками!

Як ступа – ніхто не чує,

Тихо крадучись полює.

І маленькі сірі мишки

Утікають геть від … (кішки).

  • Так, правильно, дітки, я зустріла маленьке, симпатичне кошенятко.
  • Малый серебряный великобританский котенок в чашке Стоковое Изображение - изображение насчитывающей пункт, кошачий: 26450483
  • Але чому воно таке сумне? Почекайте, воно щось хоче сказати мені на вушко.
  • Котик каже, що він дуже любить гратися з бабусиними клубочками, але вони майже всі розгубилися. Залишився лише один клубочок і тепер кошеняті немає з чим гратися.

ІІІ. Мотивація.

  • Давайте допоможемо кошенятку і намалюємо для нього багато різнокольорових клубочків, щоб він міг гратися.

ІУ. Продуктивна діяльність.

  1. Розглядання клубочка.

Золотой клубок, нитки, пряжа, Быстринская ул., 17А, Сургут — Яндекс Карты

  • Дітки, якої форми клубочок?
  • Якого кольору?
  • Малювати клубочки для котика ми будемо кольоровими олівцями. Яким кольором ти будеш малювати свій клубочок?
  • Погляньте, наш клубочок складається з нитки і якщо її розмотати, то вийде довга лінія (показати як нитки розмотуються і змотуються в клубок). Спробуйте в повітрі змотати клубочок. А тепер давайте намалюємо його на листочку. Але перш, ніж почати малювати, нам потрібно розім’яти наші пальчики.
  1. Пальчикова гімнастика.
  1. Пояснення і показ прийомів малювання.
  • Спочатку я вам покажу, як намалювати клубочок. Малювати починаємо з маленького кружечка, поступово збільшуємо коло, не відриваючи олівець від паперу. Ось який клубочок у мене вийшов. А які клубочки намалюєте ви?
  1. Самостійна робота дітей. Індивідуальна допомога.

У. Підсумок.

– Які яскраві і красиві клубочки у вас вийшли! Якого кольору твої клубочки? Погляньте, нашому котику вони так сподобалися, що він почав ними гратися.

Котенок и клубок ниток - 33 фото

Кошенятко дякує вам за роботу, тепер йому не буде сумно.

29.06.2022 н.р. Середа

Заняття:  Ознайомлення з соціумом 

Тема: «Моя улюблена іграшка».

Мета: вдосконалювати вміння дітей називати ознаки предметів та відгадувати загадки, закріпити узагальнююче поняття «іграшки»; спонукати до вживання речень із сполучником тому, що; розвивати увагу, мислення; виховувати бережливее ставлення до  іграшок.

Обладнання: іграшковий ведмедик,  м’яч,  лялька, дзиґа, вантажівка, поїзд.

Хід заняття

  1. Психогімнастика.

Встаньте, дітки, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько,

Посміхніться і до мене,

Посміхніться і до себе.

Привітайтесь: Добрий день!

Хай гарно розпочнеться новий день.

  1. Сюрпризний момент.
  • Дітки, подивіться, хто до нас сьогодні завітав на заняття. Це – ваші добрі друзі – цікаві та яскраві іграшки.

Сидять вони в куточку

Та й на килимочку.

З ними весело вам гратись

Цілий день в садочку.

  1. Д/г «Відгадай загадку – поясни відгадку».
  • Я в барлозі взимку спав,

Мед із вуликів збирав.

Бант на шию пов’язали

І до іграшок поклали

Вайлуватий та м’який

Відгадай, хто я такий.        (Іграшковий ведмедик.)

  • Як ви здогадалися, що це ведмедик.

(Це ведмедик, тому що він спить у барлозі, любить мед, вайлуватий, м’який).

2)Круглий, гарний і легенький,

Високо літає.

Йому діти дуже раді,

Бо ним кожен грає.         (М’яч.)

  • Як ви здогадалися, що це м’яч?

(Це м’яч, тому що він круглий, легенький, високо літає)

3)Замість справжньої дитини

Є у кожної дівчини.

Її пестять, одягають.

Спати ввечері вкладають.

І годуютьїї смачно

Дуже мамі вона вдячна.        (Лялька.)

  • Як ви здогадалися, що це лялька?

                  (Це лялька, тому що вона схожа на маленьку дитину, нею граються дівчатка.)

4)Вона по всій квартирі їздить,

Є кабіна, кузов.

Возить ляльок та ведмедів,

Пупсів – карапузів.    (Вантажівка.)

  • Як ви здогадалися, що це вантажівка?

(Це вантажівка, тому що в неї є кабіна та кузов, нею можна возити різні іграшки).

5) І дзижчала, і крутилась.

Як стомилась – зупинилась.    (Дзиґа.)

(Це дзиґа, тому що вона вміє дзижчати і крутитися.)

6) Є труба, та не пічка,

Є віконце, та не дім.

Ще у нього є колеса,

І по рейках їздить він.          (Потяг.)

  • Як ви здогадалися, що це потяг?

(Це потяг, тому що він їздить по рейках, є труба.)

7) У дитсадочку у малят

Багато іграшок – звірят,

Одна із них – стрибайчик,

Пухнастий, гарний…(Зайчик.)

  • Як ви здогадалися, що це зайчик?

(Це зайчик, тому що він вміє стрибати, він пухнастий.)

4. Фізкультхвилинка.

5. Дидактична гра «Знайди тінь від іграшки».

6. Психогімнастика “Про що хоче сказати нам іграшка”.

-Дітки, скажіть, будь ласка, а як потрібно поводитися з іграшками? (відповіді дітей)

З іграшками добре гратись,

Та не можна забувати,

Що не треба їх ламати,

На частини розбирати,

Бити, рвати і топтати

По кімнаті розкидати.

– Чи були випадки, коли ви ламали іграшки? А якщо так сталося, що треба зробити? (полагодити)

– А ділитися іграшками треба?

Ви іграшки не ламайте,

Гарнесенько їх складайте,

То вони, завжди, малята,

Захочуть із вами грати.

7. Підсумок.

–  Про що ми сьогодні говорили?

  • Як потрібно гратися з іграшками?
  • Чому їх потрібно берегти?

23.06.2022 н.р. Четвер

 Заняття   Аплікація.

Тема: Морозиво-ріжок.

Мета: розвивати у дітей пізнавальну активність, допитливості, прагнення до самостійного виконання аплікації; закріплювати назви кольорів, геометричних фігур; закріплювати вміння дітей наклеювати підготовлені деталі; виховувати вміння радіти результату.

Матеріал:  половина альбомного аркуша кольорового паперу м’якого тону,  3 кружечки різного кольору (кульки морозива),  1 трикутник жовтого кольору (ріжок морозива),  клей-олівець.

Хід заняття

І. Організаційний момент.

Сіли рівно, озирнулись,

Один одному всміхнулись.

Якщо добре працювати –

Вийдуть гарні результати.

Тож не гаємо ми час,

Бо знання чекають нас!

ІІ. Сюрпризний момент.

  • Дітки, до нас сьогодні на заняття завітала лялька Оксанка і вона хоче загадати вам загадку.

Влітку – дітям насолода

Та зимова прохолода.

Влітку радо ми їмо

Найсмачніше … (морозиво).

  • Правильно, морозиво. А ви любите морозиво?

ІІІ. Мотивація.

  • Наша Оксанка також дуже любить морозиво. Тож давайте з вами зробимо морозиво і пригостимо нашу гостю.
  • Малята, яке морозиво на смак?
  • А яке ви любите морозиво?

Дидактична гра «Яке морозиво?».

ІІІ. Практична діяльність.

  1. Демонстрація готового зразка. Пояснення виконання роботи.

  • Якого кольору кружечки морозива?
  • А якої вони форми?
  • Де розташоване морозиво? (зверху ріжка).
  1. Пальчикова гімнастика.

За допомогою клея-олівця спочатку приклеюємо ріжок для морозива.  Потім зверху на нього ми приклеїмо дві кульки морозива, а третю – розмістимо над ними. Так у нас з вами вийде ріжок з трьома кульками морозива.

  1. Самостійна робота дітей. Індивідуальна допомога.

ІУ. Підсумок.

  • Молодці, малята, гарно впоралися з завданням. Для кого ми сьогодні готували морозиво?
  • Давайте пригостимо нашу Оксанку морозивом і попрощаємося з нею. Ви сьогодні великі молодці! Я дуже задоволена вами.

22.06.2022 н.р. Середа

Заняття Ознайомлення з соціумом 

Тема: Як здоров’я хочеш мати, про здоров’я треба дбати.

Мета: розширити знання дітей про користь для здоров’я ранкової зарядки, занять з фізкультури, рухливих ігор, прогулянки на свіжому повітрі тощо; збагачувати словниковий запас дітей; розвивати свідоме та дбайливе ставлення малюків до власного здоров’я, спонукати їх до рухової активності, сприяти удосконаленню слухової уваги; виховувати дбайливе ставлення до власного здоров’я.

Хід заняття

І. Організаційний момент.

Доброго ранку! Доброго дня!

Хай плещуть долоньки,

Хай тупають ніжки.

Працюють голівки

І сяють усмішки.

Доброго ранку! Доброго дня!

Бажаєте ви. Бажаю вам я!

ІІ. Сюрпризний момент.

  • Малята, до нас на заняття сьогодні прийшов ведмедик Мишко.
  • Він приніс нам цікаві картинки.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

  1. Розглядання малюнків. Бесіда.

  • Погляньте уважно на ці картинки, кого ви бачите на них (діток).
  • Які діти на картині – хворі та слабкі, чи здорові і веселі? (Діти здорові та веселі).
  • Що роблять діти? (Діти роблять зарядку, грають з м’ячем, купаються).
  • Для чого, малята, треба робити зарядку?
  • Давайте пригадаємо, які вправи ми виконуємо під час зарядки? (присідаємо, бігаємо, нахиляємося, крокуємо, стрибаємо)

Щоб здоровими бути малятам,

Слід щоранку робити зарядку.

Пам’ятайте, милі діти,

Фізкультуру потрібно любити!

– А ще, щоб бути здоровими, потрібно багато ходити бігати, гуляти на свіжому повітрі, грати у рухливі ігри. Адже сонце, повітря та вода – найкращі друзі здоров’я. Тож пропоную вам зараз погратися з ведмедиком.

  1. Рухлива гра «Пройдися, як я…»

 

– Дітки, наш ведмедик Мишко говорить, що поки ми гралися, його друг, білий ведмедик Сніжко, захворів.

– Давайте підемо і провідаємо Сніжка.

  1. Читання вірша. Бесіда за змістом.

На далекій Півночі

Ведмедик білий жив.

Ранкової зарядки

Він ніколи не робив.

Усе лежав собі у ліжку

І не рухався нітрішки.

Нащо бігати – стрибати?

Значно краще – ще поспати.

– Діти, чи згідні ви з ведмедиком? (Ні, не згідні). Чому?

– Що є більш корисним для здоров’я: бути ледачим, чи займатися зарядкою, бігати, стрибати?

Ось так наш ведмедик жив –

Довго спав, багато їв,

Зневажав зарядку,

Аж поки не захворів.

– Що трапилось з ведмедиком Сніжком?

– Що робить мені, малята?

 Друзі, зле мені і край…

Захворів – не можу встати,

Ох, здоров’я, прощавай!

– Шкода вам, малята ведмедика? Давайте запропонуємо Сніжку підвестися і зробити кілька фізичних вправ, які дуже корисні для здоров’я.

  1. Фізкультхвилинка.

Враз покажуть діточки

Вправи фізкультурні.

Вміють дітки крокувати,

Як спортсмени, як солдати,

Раз – два, раз – два –

Так крокує дітвора. (крокування)

Руки вгору – опустили,

Щоб вони у нас міцніли.

Вгору – вниз, вгору – вниз,

Любий друже, не лінись! (почергове підіймання та опускання обох рук)

Ми присіли – піднялися,

Знов присіли – потяглися.

В боки узялись малята

І стрибають, як зайчата. (Діти підстрибують, руки на поясі)

  • Погляньте, малята, Сніжку вже стало набагато краще, адже зарядка, заняття фізкультурою зміцнюють наше здоров’я.
  • Дітки, давайте розкажемо ведмедикові, як ще потрібно дбати про здоров’я.  Що потрібно ще робити, крім зарядки? (Умиватися, чистити зуби, розчісуватися, снідати, їсти свіжі овочі і фрукти, гуляти на свіжому повітрі, грати у рухливі ігри, бігати, стрибати).
  • Молодці, малята! Ви знаєте, як потрібно дбати про своє здоров’я.
  • ІУ. Підсумок.
  • Хто приходив до нас у гості?
  • Кого ми сьогодні лікували?
  • Що потрібно робити, щоб бути здоровим?

17.06.2022  П’ятниця

Дитина в природному довкіллі

 Тема: «Природа влітку»

Мета: формувати в дітей уявлення про деякі явища природи, що часто повторюються; дати дітям знання про особливості, характерні літу; навчити встановлювати зв’язок між явищими у природі (гріє сонце — іде дощ — з’являються калюжі, веселка); виховувати вміння милуватися навколишнім світом.

Хід заняття

  1. Гра «Знайди літо». (серед поданих зображень діти мають знайти зображення пори року літо)

— Що зображено на малюнках?

— На яких малюнках заховалося літо?

— Як ви здогадалися? (Відповіді дітей.)

2.Розповідь вихователя.

— Літо приготувало для нас «смачні сюрпризи».

Червона, солодка, пахуча.

Росту низько,

До землі близько. (Суниця.)

Це суниця запашна, солодка. А хто це між суницею ховається, кудись поспішає?

— Це невтомні мурахи будують собі будинок — мурашник. Подивіться на нього. (Вихователь демонструє малюнок.)

— А зараз помилуймося жучками, бджілками, метеликами, яких дуже багато в літньому садку. Будьте обережні й уважні в лісі, не їжте невідомих ягід, не торкайтеся комах.

  1. Гра«Хмари».

— Як добре влітку. На вулиці тепло — гріє сонечко, виростає багато квітів і стигнуть ягоди.

Пташки теж радіють теплому літу. Вони літають високо.  Що ще є на небі? (Хмари.)

-На що схожа хмаринка? А коли на небі з’являються темні хмари, то незабаром піде… (дощ). Дощик улітку теплий, а після нього на небі з’являється веселка.

Роздивимося веселку. Який колір вам подобається найбільше? (Відповіді дітей.)

Що в природі червоного, зеленого, жовтого кольору?

Підсумок заняття.

— Яка зараз пора року?

— Чому вам подобається літо?

 

16.06.2022  Четвер

Заняття: Малювання

Тема “Літній дощик”

Мета:

Викликати позитивний емоційний відгук на красу природи.
Зображати прості предмети та явища.
Продовжувати вчити правильно тримати олівець
Вчити зображати прості предмети, малювати прямі лінії (короткі, довгі)
Ритмічно наносити штрихи при зображенні дощу, розташовуючи їх по всьому листу.
Знаходити подібність штрихів з крапельками дощу, викликати емоційний відгук
Вчити малювати дощ із хмаринок, виховувати акуратність.
Роздатковий матеріал:

Альбомні листи з контурами хмар, синій олівець, флеш. картку з дощем запису. Звуки природи – «Літній дощ»

Хід заняття

І.Організаційний момент

Добрий день, малече щира,

Хай живеться вам у мирі.

Хай луна дитячий сміх!

Почнемо урок для всіх!

ІІ.Сюрпризний момент.

Чується звук дощу

Вихователь:Діти, як ви думаєте, що це?
Діти:Дощ
Вихователь: А який він: сильний, гамірний?
Діти:Галасливий!
Вихователь:Покажіть мені, як капають крапельки дощу (діти стукають пальчиком по долоні) молодці!

Розгляд ілюстрації «Літо»

         

Вихователь:Що ми робимо влітку?
Діти:Їдемо на дачу, на річку, квіти збираємо.
Вихователь:Можна більше проводити часу на вулиці, розглядати кольорових метеликів, гуляти в саду та носити панамку від сонця, адже тепер сонечко світить дуже яскраво.

Фізхвилинка

Мотиваційний момент

Вихователь:Діти, а навіщо нам потрібен дощ?
Діти:Щоб поливати квіти, дерева.
Вихователь:Тоді давайте допоможемо нашим рослинам та намалюємо дощик!
(діти сідають за столи)

Продуктивна діяльність

1.Розгляд готового зразка.

-Якого кольору хмаринка?

-Що падає з хмаринки?

-Якої  форми крапельки дощу?

Пальчикова гімнастика «Дощ»

2.Пояснення виконання роботи.

-Беремо синій олівець починаємо зафарбовувати хмаринку в одному напрямку з права на ліво.

-Малюємо краплинки дощу: штрихуємо невеликими штришками .

Заключна частина .

Виставка малюнків.

Вихователь:Подивіться, який веселий дощ у нас вийшов. Тепер наші рослини будуть ще більшими і яскравішими!
Діти:Так, наш дощик все полив!

 

15.06.2022 Середа

Дитина в соціумі.

Тема: «Моя фізична форма»
Мета: уточнити поняття дітей про роль фізичних вправ та спорту для гарного стану здоров’я; виховувати позитивне ставлення до простих фізкультурних вправ та рухливих ігор.
Хід заняття
1.М.гра «Я дружу зі спортом»
Діти розглядають зображення і розповідають, хто чим займається.

2.Д.гра «Зі спортом дружити – що треба робити?»
Діти вправляються в утворенні від названих тематичних іменників відповідних дієслів, спочатку неозначеної форми, а потім першої особи однини.
Наприклад: Біг – я вмію бігати – я бігаю; Стрибки – я вмію стрибати – я стрибаю; Присідання – я вмію присідати – я присідаю; Нахили – я вмію нахилятися – я нахиляюсь…
3.Гра «Спортивний рахунок»
Діти дають відповіді на запитання, називаючи правильні числа.
-Скільки м’ячів потрібно для гри у футбол? Скільки скакалок не вистачає п’ятьом дівчаткам, якщо в них їх усього три? Скільки лиж має бути в лижника? Скільки снігових куль потрібно, щоб зібрати сніговика? Скільки кросівок у двох бігунів?
4.

5.Робота з літературним твором Л. Мовчун
Кролики на роликах
Три кролика на роликах.
Не кролики – королики!
Чи ж зможе і корова
Купить кролячі кролики
І стать, як кролик, ролером?

Запитання до вірша: – Про яких незвичайних спортсменів ідеться у віршику? Як ви думаєте, які якості кроликів допомагали їм так гарно кататися на роликових ковзанах? Чи хочете ви мати ролики?

6.Д вправа «Для чого потрібен інвентар?»
Діти розглядають зображення спортивного інвентарю і називають для яких спортивних ігор чи вправ він потрібен.

10.06.2022 П’ятниця

Дитина у природному довкіллі

Тема :”Щоб міцне здоров’я мати- про нього змалку треба дбати”

Пропоную відгадати загадку.
Всі від нього навкруги
Набираються снаги.
Тільки ранок настає,
Виглянь у віконце,
Всім воно життя дає –
Променисте… (сонце)

Так, це сонечко. Яку користь воно приносить людям, рослинам, тваринам?

Ви раді, коли сонечко світить? Чому?

Головне для людини – це здоров’я. Найбільше щастя у житті – здоров’я. Здоров’я – усьому голова. Давайте порівняємо наше здоров’я із сонцем. Чому? Тому, що сонце зігріває своїм теплом усе живе на землі. Якщо світить сонце, у нас радісний настрій, ми веселі, хочемо робити більше добрих справ. І знов таки-  людина, якщо здорова, вона працює, допомагає, активно відпочиває.
– Отже, найцінніший скарб планети – це людина, а найцінніший скарб людини – це здоров’я.

Що ж  треба робити, щоб мати міцне здоровя?

Щоб мати здоров’я, найперше це дотримання режиму дня.
– Чи знаєте ви, для чого режим дня?

– Чому треба його дотримуватися?
– Діти, для того, щоб людина  все встигала зробити, не спізнювалася на заняття, на роботу, вона повинна дотримуватися режиму дня.

Дотримуйся режиму дня,
Живи по розпорядку:
Вмивайся, снідай і роби
Ранкову ти зарядку.

Обідати не забувай,
І трохи відпочити,
А вже тоді поквапсь скоріш:
Все встигнеш ти зробити.

Упродовж усього існування людства здоров’я цінувалось над усе.

У народних приказках і прислів’ях збереглося безліч порад:
– Бережи здоров’я, поки молодий.
– Здоров’я мати – вік біди не знати.
– Хто праці не боїться – того хвороба сторониться.
– Як немає сили, то й світ не милий.
– Здоров’я маємо – не дбаємо, а втративши – плачемо.

Обговоріть  приказки і прислів’я.



Фізкультхвилинка
Щось не хочеться сидіти,
Треба трохи відпочити.
Руки вгору, руки вниз,
На сусіда подивись.
Руки вгору, руки в боки
І зробіть чотири кроки.
Вище руки підніміть
І спокійно опустіть.
Плесніть, діти, кілька раз.
За роботу – все гаразд.
Отже наступне правило –   «Активний відпочинок».
(рухливі ігри,прогулянки несвіжому повітрі,спостереження, спорт)

Обговоріть з малятами це питання.

Так, здоров’я треба берегти, бо його важко відновити.

А ви все робите, щоб зберегти здоров’я?
Давайте пограємо у гру « Так чи ні».
-Щоденно роблю зарядку.
-Допізна дивлюся мультфільми.
-Відпочиваю на свіжому повітрі.
-Ввічливо спілкуюся з людьми.
-Сперечаюсь з друзями, батьками.
-Не чищу зуби.
-Намагаюсь робити добрі вчинки.
-Не провітрюю кімнату.
-Дотримуюсь режиму дня.

 

09.06.2022 Четвер

Аплікація.

Тема: Весела гусінь

Мета: вчити створювати образ гусені  з готових форм; удосконалювати вміння виготовляти аплікацію за схемою; розвивати творчість, художню уяву, просторове мислення; виховувати естетичний смак, акуратність у роботі, уважність, посидючість.

Матеріали: аркуш паперу будь-якого кольору для основи, кружечки  різних кольорів, клей, маркер.

Хід заняття

І. Організаційний момент.

  • Добрий ранок, діти! Сьогодні до нас на заняття завітала гостя, вона хоче з вами подружитися. А для того, щоб дізнатися, що це за гостя, вам потрібно відгадати загадку.

Влітку повно її скрізь,

Листячко зелене їсть,

А пташки її куштують,

І город і, і сад рятують. (гусінь)

ІІ. Сюрпризний момент.

  • Правильно, діти, до нас у гості завітала гусінь.

  • Гусінь – це личинка метелика. Через деякий час вона перетвориться на красивого метелика і буде пурхати з квіточки на квіточку. А поки наша гусінь повзає з листочка на листочок і шукає собі друзів.

ІІІ. Мотивація.

  • Давайте зробимо для нашої гості багато друзів, щоб вона не сумувала.

ІУ. Продуктивна діяльність.

  1. Розглядання готового зразка.

  • Хто зображений на зразку?
  • З яких геометричних фігур склеєна аплікація?
  • За величиною круги однакові чи різні?
  • За кольором однакові чи різні?
  • Назви кольори кружечків.
  • Перш ніж приступити до роботи, розімнемо наші пальчики.
  1. Пальчикова гімнастика
  1. Пояснення виконання роботи.
  • Для того, щоб зробити гусінь, нам потрібно взяти кружечки будь-якого кольору і наклеїти їх один за одним, як на зразку. Потім маркером намалюємо очі, рот та лапки. Наша гусінь готова.
  1. Самостійна робота дітей. Індивідуальна допомога.

У. Підсумок.

– Нашій гості дуже сподобалися ваші роботи. Вона дякує вам, адже тепер у неї є багато друзів.

08.06.2022 Середа

Дитина в соціумі.

Тема: «Щоб зростати сильним, спритним»
Мета: уточнити поняття дітей про роль фізичних вправ та спорту для гарного стану здоров’я; виховувати позитивне ставлення до простих фізкультурних вправ та рухливих ігор.
Хід заняття
1.М.гра «Я дружу зі спортом»
Діти розглядають зображення і розповідають, хто чим займається.

2.Д.гра «Зі спортом дружити – що треба робити?»
Діти вправляються в утворенні від названих тематичних іменників відповідних дієслів, спочатку неозначеної форми, а потім першої особи однини.
Наприклад: Біг – я вмію бігати – я бігаю; Стрибки – я вмію стрибати – я стрибаю; Присідання – я вмію присідати – я присідаю; Нахили – я вмію нахилятися – я нахиляюсь…
3.Гра «Спортивний рахунок»
Діти дають відповіді на запитання, називаючи правильні числа.
-Скільки м’ячів потрібно для гри у футбол? Скільки скакалок не вистачає п’ятьом дівчаткам, якщо в них їх усього три? Скільки лиж має бути в лижника? Скільки снігових куль потрібно, щоб зібрати сніговика? Скільки кросівок у двох бігунів?
4.

5.Робота з літературним твором Л. Мовчун
Кролики на роликах
Три кролика на роликах.
Не кролики – королики!
Чи ж зможе і корова
Купить кролячі кролики
І стать, як кролик, ролером?

Запитання до вірша: – Про яких незвичайних спортсменів ідеться у віршику? Як ви думаєте, які якості кроликів допомагали їм так гарно кататися на роликових ковзанах? Чи хочете ви мати ролики?

6.Д вправа «Для чого потрібен інвентар?»
Діти розглядають зображення спортивного інвентарю і називають для яких спортивних ігор чи вправ він потрібен.


Підсумок : перегляд мультфільму про спорт дітям

 

07.06.2022 Вівторок 

Мовлення дитини

Тема. “Літечко прийшло”

Психогімнастика «Квіточка».

Сядьте зручно. Ваші ноги, це коріння квіточки, яке міцно тримає її у землі, тіло – стебло квіточки, руки – листя квітки. Нахиліться вперед, уявіть, що легенький вітерець хитає вас. Потягніться листям до сонечка, пограйтеся з його променями, станьте зовсім стрункими, подивіться одне на одного, яка красива клумба утворилася у нашій групі.

Запропонуйте дитині послухати віршика Л. Савчук «Літо – літечко»

«В небі сонечко яскраве, в травах коники.

А у лісі кучерявім дзвонять дзвоники,

Схожа вродою із сонцем кожна квіточка,

Стигне вишня під віконцем – літо … Літечко!»

Гра «Знайди літо».

— Давайте запросимо літо до нас у гості. Але спочатку нам потрібно його знайти, воно сховалося в цих малюнках.

— Що зображено на малюнках?

— На яких малюнках заховалося літо?

— Як ви здогадалися?

Розгляньте з малюком малюнки та визначте , яку радість дарує дітям літо? Це можливість грати на свіжому повітрі,купатися у річці, грати у веселі ігри.

 

 

Разом з малюком вивчить коротенького віршика використовуючи мнемотаблицю «Наступило літечко!». 

06.06.2022 Понеділок

Малювання.

Тема: Кольорові повітряні кульки.

Мета: продовжувати формувати кольорові уявлення дітей, вчити співвідносити та називати кольори різних предметів; розвивати вміння сприймати мовлення дорослого; вправляти в умінні називати кольори; вчити малювати предмети круглої форми; розвивати дрібну моторику рук, увагу, охайність.

Обладнання: повітряні кульки круглої форми різного кольору, олівці, аркуші паперу з намальованими кольоровими «ниточками».

Хід заняття

І. Організаційний момент.

Доброго ранку, сонце привітне!

Доброго ранку, небо блакитне!

Доброго ранку у небі пташки,

Доброго ранку тобі і мені!

ІІ. Сюрпризний момент.

(Вихователь заносить надуті різнокольорові кульки).

  • Діти, подивіться, що я вам принесла сьогодні! Це – повітряні кульки. Вони такі красиві, круглі, великі та маленькі, різного кольору.

Повітряні кульки дарують нам свято,

Їх люблять дорослі й ще більше малята!

Повітряна кулька літати уміє,

А кожна дитина про це тільки мріє!

Повітряну кульку у небо пущу –

З привітом летить вона хай до дощу!

  • Давайте уважно розглянемо кульки. Вони мають різний колір. Який саме?
  • А якої форми кульки?
  • Правильно, кульки мають круглу форму. А щоб кульки не відлетіли від нас далеко, їх потрібно прив’язати ниточками. До кожної кульки потрібно прив’язати ниточку такого самого кольору.

Дидактична гра «Підбери стрічку для кульки».

ІІІ. Мотивація.

  • Молодці, діти, ви гарно справилися з завданням. А чи знаєте ви, що кульки можна намалювати на аркуші паперу? Давайте спробуємо намалювати різнокольорові кругленькі кульки.

ІУ. Продуктивна діяльність.

  • Подивіться, у кожного з вас на аркуші намальовані кольорові ниточки. Але самих красивих, різнокольорових кульок нема… Тож давайте візьмемо олівці і намалюємо круглі кульки. Але будьте уважні, потрібно до ниточки намалювати кульку такого самого кольору. Перш ніж приступити до роботи, давайте розімнемо наші пальчики, щоб вони краще працювали.

У. Пальчикова гімнастика.

Самостійна робота дітей. Індивідуальна допомога.

УІ. Підсумок.

  • Молодці, малята! Ви намалювали дуже гарні кульки. Чи сподобалося вам малювати?
  • А тепер давайте пограємо з нашими веселими повітряними кульками.

Прилетіли кульки до наших маляток.

Хочуть діти кульками весело пограти.

Вгору, вниз, вліво, вправо,

Потім в коло їх зібрали.

Вітер кульки наздогнав

Та в таночку покружляв.

Всі малята граються, весело посміхаються.

(Діти граються повітряними кульками).

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.