Спеціалізована група “Метелики” вчитель-деіектолог:Вовк О.В. вихователі: Усенко К.О., Обруч С.М.

02.09.2022

Дитина в соціумі

Тема «Дитячий садок»

Програмовий зміст: допомогти дітям адаптуватися в груповій кімнаті, показати розташування окремих предметів і об’єктів; формувати уявлення про призначення й функцію деяких предметів; розвивати зв’язне мовлення, пам’ять, увагу, мислення; виховувати інтерес та бережне ставлення до довкілля.

Вступна частина

В и х о в а т е л ь

Доброго ранку,

Доброго дня.

Зичимо всім ми лише добра.

Як знайомих я зустріну

— Привітаюсь неодмінно:

Добрий ранок, добрий день,

А прийду в дитячий сад —

Привітаюсь до малят.

Основна частина

Як слід вітатися вранці?  Як ми привітаємося вдень? увечері?

Пропоную вам, малята, Ім’я один одного запам’ятати.

Дидактична вправа «Назви своє ім’я»

М’яч скоріш передавай,

Своє ім’я всім називай…

— Ось ми всі і познайомилися.

В подорож запрошую малят,

Подорожувати кожен рад.

Будемо групою мандрувати,

В усі куточки заглядати.

Куточки всі розглянемо,

Для чого вони — запам’ятаємо.

Вихователь пропонує дітям створити потяг, ставши один за одним.

Потяг наш гудок подав

І по колії помчав.

Всіх забрав у свій вагон,

Залишив пустий перон.

Діти переміщуються груповим приміщенням, наслідуючи гудок паровоза.

Зупинка «Книжкова»

— Що перед нами?

— Що знаходиться на поличці?

— Якого розміру книжки?

— Що можна робити з книгами?

— Як слід поводитися з книгами?

— Яка твоя улюблена книжка?

Паровоз гудок подав,

Знов у подорож помчав.

Діти знову утворюють потяг, продовжують переміщуватися груповою кімнатою.

Зупинка «Юних талантів»

— Що перед нами?

— Що стоїть на поличках?

— Навіщо потрібні олівці, фломастери, фарби?

— Що лежить на столі?

— Що б ти зробив з пластиліном?

На місця скоріш сідаємо,

Далі в подорож вирушаємо

Діти знову утворюють потяг, продовжують переміщуватися груповою кімнатою.

Зупинка «Іграшкова»

— Що перед нами?

— Скільки шаф?

— Що стоїть на поличках шаф?

— Що ви любите робити з іграшками?

Діти знову утворюють потяг, продовжують переміщуватися груповою кімнатою.

— Скільки шаф?

— Що стоїть на поличках шаф?

— Що ви любите робити з іграшками?

Діти знову утворюють потяг, продовжують переміщуватися груповою кімнатою.

Зупинка «Зелений куточок»

— Що стоїть на поличках?

— Хто живе в куточку?

Заключна частина

Діти знову утворюють потяг, зупиняються посередині килима.

Весело ми подорожували,

В усі куточки завітали.

Куточки разом розглядали,

А назви ви запам’ятали?

— На яких зупинках ми побували?

— Що разом розглядали?

Будемо разом в групі жити,

Будемо садочок наш любити.

05.09.2022

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *