27.09.2022 Вівторок 

Заняття: Рідна природа

Тема: “Осінні диво-кольори”

Мета: формувати в дітей уявлення про пори року, їх послідовності; навчити розпізнавати й називати ознаки осінньої погоди; ознайомити з характерними ознаками осені (дощ, листопад); удосконалювати уміння дітей відповідати на запитання вихователя, складати невеликі описові розповіді;формувати вміння милуватися барвистими кольорами осені, бачити в них дивовижне, красиве, розвивати чутливість до кольору, розвивати увагу, уяву, пам’ять, зв’язне мовлення. Виховувати естетичне почуття краси природи восени.

Обладнання:

демонстраційні (ілюстрації на тему осінь, букет із листя);

іграшка-ведмедик.

Хід заняття

Психогімнастика «Листочки»  Тематичний тиждень 7. Золота осінь

-Ми з вами бачили листопад на вулиці, а сьогодні я пропоную вам зобразити листопад. Ми перетворимось на листочки.

Веселі танцюристи ми,    Комплект Золота осінь Ранок Дівчина-Осінь НУШ купити

Кружляємо в висоті.

Листки, листки, листочки,

Червоні й золоті.

Зриваємось ми зграями

З топольок та беріз.

Злітаємо, кружляємо

І падаємо вниз.

Розповідь  «Осінь-чарівниця»

-Малята погляньте, що я знайшла сьогодні в нашій групі( показую букет із осіннього листя).

– Як ви гадаєте,хто залишив для нас такий гарний букет? Спробуйте дати відповідь, відгадавши загадку:

У садках, у гаях блукає

В жовте листя одягає.

Золотим устеле постіль,

Жде сестрицю білу в гості.

               (осінь)  Тематичний тиждень 7. Золота осінь

-Погляньте, хто до нас завітав у гості. Це Ведмедик! Давайте йому розкажемо, що ми знаємо про осінь                                                                                                            Teddy bear in autumn park Stock Photo by ©syaochka 12862073

— Як ми можемо сказати про неї? Яка вона? (Золота.)

— Якого кольору стали листочки на деревах? (Відповіді дитини.)

— Чому їх стає мало? (Листочки опадають.)

— Що  нам приносить осінь? (Дощ, вітер.)

— Чи подобається вам осінь? (Міркування дитини.)

Фізкультхвилинка

А тепер уявіть, що ваші руки – це листя. Покажіть, як воно кружляє, коли дме сильний вітер (швидко), коли дме слабкий вітерець (спокійно, повільно).

Послухайте мою розповідь.

Настала осінь. Осінь розфарбувала листочки. Конспект заняття з ознайомлення з природним довкіллям Тема: « Осінні явища в природі» ( молодша група) ( використання методу моделювання)

Осінь приносить дощик і вітерець.Конспект заняття з ознайомлення з природним довкіллям Тема: « Осінні явища в природі» ( молодша група) ( використання методу моделювання)

Він обриває листочки з дерев. Осінь дуже красива.

Конспект заняття з ознайомлення з природним довкіллям Тема: « Осінні явища в природі» ( молодша група) ( використання методу моделювання)

Дидактична гра «Збери листочок»

-Діти, Ведмедик приніс вам листочки,але поки він їх ніс всі листочки перемішалися, вам потрібно дібрати половинки листочків , які схожі за формою, величиною та кольором.

Дидактическая игра «Собери листочек». (дубовый, берёзовый, кленовый). Воспитателям детских садов, школьным учителям и педагогам - Маам.ру

– Діти, про яку пору року нам сьогодні розповів вітерець?(про осінь)

-Коли буває листопад? (восени)

-В які кольори розфарбувала осінь листочки?

-Яка осінь?

-Від чого падають листки з дерев? (від вітру)

 

 

26.09.2022  Понеділок

Заняття: Малювання

Тема: “Намисто для Оленки”

Продовжувати вчити малювати тичком намистини прийомом «примакування», розташовуючи їх на «нитки» під словесний супровід «поставили –прибрали»;

Закріплювати знання основних кольорів; зелений, червоний та спонукати називати їх,поняття «один», «багато»;

Підтримувати інтерес до малювання,почуття емоційного задоволення від роботи.

Розвивати зорово-рухову координацію;

Тренувати в умінні розпізнавати круглу форму в предметах.

Виховувати інтерес до усної народної творчості,викликати емоційний відгук на зустріч з лялькою.

Матеріал: гуаш червоного та зеленого кольорів, аркуші паперу із зображенням нитки для намистин на кожну дитину,тички за кількістю дітей, лялька, намисто, вологі серветки, намистини, мотузочки для нанизування намистин.

Хід заняття

– Діти, подивіться ,завітала до нас у гості лялька Оленка. Привітаймося з нею.

– Доброго ранку, лялька Оленка!

– Яка лялька?(Гарна,красива).

-У що вдягнена лялька? ( Український костюм).  Купити Красива і яскрава лялька-Українка в Наці | Skrynya.ua

– Що на голові у ляльці? (Вінок).

– З чого сплетений вінок? (З квітів).

– Давайте пограємо з лялькою.

– Виходьте на килимок. (Діти виходять на килимок).

Вміють наші всі малята

У долоньки плескати,

Головою покрутити,

Ніжками потупотіти,

Зараз крок назад зробили,

Ручки склали і присіли.

Усміхнулись,підвелися

І за ручки знов взялися.

За те, що ти з нами грала,  ми розповімо тобі потішку.

Новина у нас важлива,

Ґава виграла намисто,

Розкричалась на все місто,

Що тапер вона красива.

– Діти, ґава намисто вкрала,Оленка засмутилася.

– Не сумуй, Оленка , ми тобі допоможемо.

– Малята, давайте намалюємо намисто для ляльки Оленки.

– Щоб намалювати намисто,що нам для цього потрібно?(фарби,тички,папір). Я вам зараз покажу,як їх намалювати.

– Подивіться ,у мене на аркуші намальована тільки мотузка,а намистин на ній немає. Я їх намалюю. Для цього я візьму тичок,вмочу його в фарбу і притисну до паперу. Ось і вийшла намистина. Поруч на мотузку,я одягну ще одну намистину. І так на всю мотузку. Ось і вийшло намисто. Я намалювала червоне намисто,тому що фарба в мене червоного кольору.

– Перед тим, як малювати намистини, треба  розім’яти наші пальчики.

Пльчикова гімнастика

Один,два,три,чотири,п ять!

(усі пальчики торкаються великого).

Вийшли пальчики гулять.

(перебирати пальчики по столу).

Погуляли, погуляли, ще трішки пострибали.

(пальці «стрибають»).

Дистанційне навчання.Група раннього віку “Чомусики” Вихователі: Грищенко Л.М., Разумова Л.М. | Конотопський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №3 “Теремок” Конотопської міської ради Сумської області

Вихователь викладає помилуватися роботами дітей. Після малювання діти витирають руки вологими серветками.

– Що ми сьогодні намалювали?(намисто).

– Якого кольору?(червоного).

– Для кого намалювали намисто?(для ляльки Оленки).  Дистанційне навчання. Чарівні фарби (молодша група) | Конотопський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №6 «Струмочок» Конотопської міської ради Сумської області

– Якої форми намистини?(круглої).

– На що вони схожі (на кульки)

– Скільки намистин намалювали  (Багато).

Ваші малюнки з намистом до кінця не висохли. Нехай  вони підсохнуть.

                          Дидактична гра  «Намисто»

(Діти по черзі підходять до вихователя і вдягають намистину на мотузку).

– Скільки намистин в тебе?(багато).

– Всі намистини одного чи різного кольору?(Різного).

– Які намистини? (різнокольорові).

Діти збирають намисто, дарують ляльці.

 

 

23.09.2022  П’ятниця

Заняття: Дитина і навколишній світ

Тема: “Наш одяг та взуття”

Мета: продовжувати формувати знання малят про види одягу, тренувати в умінні підбирати одяг, взуття, головні убори за сезоном; вчити розповідати про них простими реченнями; розвивати мовлення, мовне дихання, мислення, пам’ять, увагу; виховувати дбайливе ставлення до одягу.

Загадки про одяг

22.09.2022 Четвер

Заняття:  Аплікація

Тема: “Яблука з листочками”

Завдання. Навчати складати цільний аплікаційний образ із 2-3 готових силуетів (яблуко й 1-2 листочки). Формувати композиційні вміння — створювати композицію з різнорідних елементів на тлі, переміщувати деталі в пошуках найкращого розташування й по черзі наклеювати. Розвивати відчуття кольору — підбирати колір фону залежно від кольору яблука. Виховувати інтерес до відображення уявлень про природу в образотворчій діяльності.

Матеріали, інструменти, обладнання. На вибір дітям: силуети яблук різного кольору (жовтого, червоного, жовтогарячого, бордового, зеленого) і листочки — готові форми, вирізані вихователем; для фону — аркуші паперу блакитного, світло-зеленого, жовтого, синього кольору, а також клей, клейові пензлики, серветки. У вихователя 2—3 варіанти композиції «Яблуко з листочками» (яблука різного кольору й розміру, листочки по-різному розміщені на черешку або лежать біля яблука, ніби впали).

Зміст заняття.

Вихователь читає дітям уривок з вірша П. Муміна «Яблуко»:

… З гілки яблуко упало —

Хлопцю в руки потрапляло:

Подарунок цей духмяний

І яскравий, і рум’яний!

Все у смужках,

Дивних дужках

Яблучко, яблучко.

Яблуко з листочками

Бік блискучий,

Сік пахучий —

Яблучко, яблучко.

Подарунок соковитий —

Яблучко, яблучко!

Всім зуміли розділити

Яблучко, яблучко!

Алое яблоко - картинка №7194 | Printonic.ru

Вихователь показує дітям варіанти композиції «Яблуко з листочками» і пропонує порівняти:

►      на цій картинці яблуко зелене, воно ще не дозріло, кисле; листочки міцно сидять на черешку, у різні сторони дивляться;

Муниципальный фестиваль театральных коллективов «Зелёное яблоко», в рамках Года Театра

►      на цій картинці яблуко стигле, червоне, соковите, листочки втомилися, відпочивають, дивляться долілиць;

Алое яблоко - картинка №7194 | Printonic.ru

►      а на цій картинці яблуко стигле-стигле, велике, наливне, таке жовте, ніби соком налите; один листочок уже впав, неначе осінь прийшла. Вихователь показує дітям силует зеленого яблука, прикладає його по черзі до фону різного кольору (блакитного, жовтого, рожевого, зеленого) і запитує, який колір краще вибрати для аплікації. Потім пропонує вибрати колір фону й силует яблука для своєї картинки. Діти вибирають поєднання кольорів. Педагог уточнює творче завдання: «Зараз ми з вами складемо гарні картинки — наклеїмо яблуко й листочки, а черешок намалюємо олівцем або фломастером». Педагог просить дітей спочатку розкласти яблука й листочки на фоні й помилуватися. Уточнює черговість операцій: потрібно спочатку наклеїти яблуко, потім намалювати черешок і після цього приклеїти листочки. Діти виконують завдання.

Оформлення виставки «Яблука з листочками».

Об'ємна аплікація "Яблуко" з паперу (інструкція + відео)

Аплікація фрукти поетапно (115 фото): урок рукоділля та роботи з папером. Майстер-клас, як зробити аплікацію своїми руками

 Малюнок «Яблуко з листочком»

21.09.2022 Середа

Заняття:  Малювання

Тема: “Ваза для квітів”

Мета: учити малят малювати фарбами за допомогою патичка, охайно набирати фарбу та ритмічно ставити крапки, правильно тримати патичок. Закріпити знання основних кольорів, розвивати творчість, мовленнєву активність.

Виріжте з альбомного паперу вазочку і запропонуйте дитині прикрасити її (ватними паличками розставити крапочки). Кольори нехай дитина сама обере до смаку.

Ваза с цветами. Аппликация :: Детские поделки - подарки к 8 марта

20.09.2022 Вівторок

Заняття:  Рідна природа.

Тема: “Спостереження за чорнобривцями

Мета.Навчати малят розпізнавати квіти на клумбі, познайомити з основними частинами рослини, зосередити увагу дітей на квітці чорнобривця, дати уявлення про догляд за ними , збагачувати знання дітей про рослини  що ростуть у квітнику осінньої пори, розвивати спостережливість та увагу, виховувати емоційну чутливість, здатність естетично сприймати красу квітів, прагнення берегти квіти.

ХІД.

1.Пихогімнастика.,,Вітерець,,

2.Запрошення до цікавої подорожі у країну чорнобривців./Перегляд відео ролика про чорнобривці./

-Подобаються вам ці квіти? Чому?

3.Д/гра ,,Що є у квітки?,,

4Розглядання та дослідження квіточки чорнобривця.

-Які чорнобривці? Які вони на дотик? Який вони мають запах? Де вони ростуть у нашому садочку?

Прослуховування пісні про чорнобривці.

4.Фізкультхвилинка .,, Рослинки,,

5.Р\гра ,,Зроби той хто….,,

19.09.2022  Понеділок

Заняття: Малювання

Тема: “Квіточки”

Мета: вчити малювати квіти у нетрадиційний спосіб, закріпити кольори( червоний, зелений, білий), будову квітки.розвивати творчі здібності, естетичний смак.

Хід заняття

Квітами багата Україна-мати:

Маки червоніють –

Вогники ясніють.

А волошки в житі –

Синьоокі квіти.

Світять чорнобривці –

Тільки подивіться!

Степом пахнуть кашки

Й зірочки-ромашки.

Он дзвенять дзвіночки

В літньому садочку.

Мальви біля хати

Будуть вас вітати.

Диво-цвіт – то сонях,

Сонце у долонях.

Бережуть державу

Соняшники й мальви.

Пісня солов’їна

Славить Україну.

Відео “Малювання. Квіти”

16.09.2022  П’ятниця

Заняття: Дитина і навколишній світ

Тема: “Місяць вересень”

15.09.2022  Четвер

Заняття: Аплікація

Тема: “Морозиво ріжок”

Мета: удосконалювати навички роботи з папером; виховувати естетичні смаки, культуру праці, старанність; формувати інтерес до данного виду праці; розвивати дрібну моторику, окомір, уяву, фантазію

14.09.2022  Середа

Заняття: Малювання

Тема: “Художник олівець”

13.09.2022  Вівторок

Заняття: Рідна природа

Тема: “У зеленому куточку”

Мета: закріпити поняття про куточок природи у груповій кімнаті. Познайомити з кімнатними рослинами, їх назвами, будовою. З’ясувати, що потріббно рослинам для їх росту і цвітіння. Розвивати інтерес до розвитку і росту рослин, вчити бути допитливими і спостережливими.

Хід заняття

Малята, як називається місце у нашій груповій кімнаті, де ростуть багато кімнатних рослин?

Куточок природи для дитячих садків: продаж, ціна у Дніпрі. Ігрові меблі від "Мебель "Софина"" - 25272899

Це куточок живої природи.

Що ще є у нашому куточку живої природи?

Волинський національний університет імені Лесі Українки

Так. Акваріум із рибками.

Кожна рослина. як і ми з вами, має своє ім’я

Перегляньте відео і познайомтеся з назвами рослин, їх будовою, а також з правилами догляду за  ними.

А тепер розкажіть, що можна робити з квітами?(Милуватися ними, доглядати їх, поливати, мити листочки, оприскувати…)

А як ви думаєте, чи можна гратися з кімнатими рослинами? Звичайно ні. Цього роити не можна, бо квіточки дуже ніжні, ми можемо їх зіпсувати. І тоді вони зів’януть.

Кімнатні квіти я люблю –

То пещу їх, то поливаю,

То з ними тихо говорю,

То їм пісні на сон співаю.

Вони всміхаються мені –

Вони – живі, красиві.

12.09.2022  Понеділок

Заняття: Малювання

Тема: “Сонечко”

9.09.2022  П’ятниця

Заняття: Дитина і навколишній світ

Тема: “Наш веселий дитсадок”

Мета: згадати дитячий садок, його назву, назву групи, а також що роблять малюки у садочку. яких правил дотримуються. Поповнити словник дітей ввічливими словами. Розвивати мову, увагу, гарний настрій. Виховувати дружні стосунки.

Хід заняття

Заняття в середній групі ЗДО: "Дитячий садок". | Конспект. Дошкілля

Чий такий красивий дім?

Грають промені на нім.

Сяє напис “Теремок”

Це наш веселий дитсадок!

Перегляд відео “Правила поведінки дошкільнят у дитячому садку”

Гра чарівні слова “Чемний котик”

8.09.2022  Четвер

Заняття: Аплікація

Тема: “Повітряні кульки”

Мета: Продовжувати вчити дітей розміщувати і наклеювати готові геометричні форми; формувати просторове уявлення; вчити розташовувати зображення по всій основі та наклеювати їх; розвивати сприйняття форми та кольору; виховувати самостійність, терпіння.

7.09.2022  Середа

Заняття: Малювання

Тема: “Яблука на яблуні”

6.09.2022  Вівторок

Заняття: Рідна природа

Тема: “Ми фрукти любимо і знаємо”

5.09.2022  Понеділок

Заняття: Малювання

Тема: “Чарівні яблучка”

Мета: формувати уявлення про фрукти – яблука засобами образотворчого мистецтва, виробляти навички малювання фарбами-гуаш; поняття про форму та колір.

Вчити дітей акуратно користуватися фарбами під час малювання, ритмічно наносити за допомогою круглої форми-штампу з поролону  круги-«яблучка» жовтого, зеленого та червоного кольорів. Розвивати дрібну моторику, впевненість у своїх силах, предметне мислення, уяву. Виховувати інтерес до малювання, охайність, любов до оточуючого світу.